Udruženje za podršku vaspitanju
i obrazovanju Šabac

Programi stalnog stručnog usavršavanja
koji se ostvaruju izvođenjem obuke i organizovanjem stručnih skupova,
odobreni od strane Zavoda za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja.



Izdvojili smo izjavu

Ako osećate potrebu da
svoj posao ili funkciju,
vezane za vaspitanje i
obrazovanje, obavljate bolje
i uz profesionalnu podršku,
upoznajte se sa našim rezultatima
i mogućnostima koje nudimo!

O realizaciji - Srednja škola, Posrednik

10.05. Seminar 51-8: Muzička škola16.11. Seminar 51-7: Medicinska škola "Draginja Nikšić" Sremska Mitrovica, 14. i 15.11.2015. g.31.03. Seminar 149-14: Osnovna škola "Jelena Ćetković" Beograd, 29. i 30.03.2014.g.24.02. Seminar 149-12: Muzička škola "Petar Krančević" Sremska Mitrovica", 22. i 23.02.2014.g.13.01. Seminar 149-11: Regionalni centar Smederevo, 11. i 12.01.2014. g.09.12. Seminar 149-9: Gimnazija "Stevan Puzić" Ruma, 07. i 08.12.2013. g.28.10. Seminar 149-6: Za učesnike iz Srednje ekonomske škole iz Loznice29.04. Seminar 149-3: Za učesnike iz kruševačkih srednjih i osnovnih škola, 27. i 28.04.2013.g.01.10. Seminar 149-2: Za Posavotamnavsku srednju školu, Vladimirci, 29. i 30.09.2012.21.05. Seminar 600-8: Za Muzičku školu "Mihailo Vukdragović" i Srednju poljoprivrednu školu sa domom učenika Šabac, 19. i 20.05.2012.g.14.05. Seminar 600-7: Za Tehničku školu i Stručnu hemijsku i tekstilnu školu Šabac, 12. i 13.05.2012.g.11.04. Seminar 600-6: Za Medicinsku školu "Dr Andra Jovanović" Šabac, 9. i 10.04.2012. g.05.03. Seminar 600-4: Za Šabačku gimnaziju Šabac, Regionalni centar Šabac, 03. i 04.03.2012.g.

Seminar 149-14: Osnovna škola "Jelena Ćetković" Beograd, 29. i 30.03.2014.g.

]1. UPITNIK ZAVODA
Sistem procene (učesnik može odabrati): Potpuno se slažem - ocena 4; Uglavnom se slažem - ocena 3; Delimično se slažem - ocena 2; Uglavnom se ne slažem - ocena 1; Uopšte se ne slažem - ocena 0

1.1. Tvrdnje i prosečne vrednosti ocena

1. Definisani ciljevi seminara su ostvareni ...4.00
2. Teme/sadržaji predviđeni programom su realizovani... 3.97
3. Metode, tehnike i oblici rada primenjeni na seminaru obezbeđuju učenje učesnika ...3.90
4. U realizaciji seminara uzimaju se u obzir prethodna znanja i iskustva učesnika...3.86
5. Seminar je održan prema predviđenoj satnici ...3.97
6. Pohađanje ovog seminara pomoći će mi da unapredim sopstveni rad...3.97
7. Način izlaganja voditelja je jasan i razumljiv...4.00
8. Voditelji seminara daju povratne informacije na pitanja učesnika ... 4.00
9. Uslovi za rad (prostor, tehnička podrška) su omogućili uspešnu realizaciju seminara...3.97
10. Celokupna organizacija je doprinela uspešnoj realizaciji seminara... 4.00
Prosečna ocena za seminar: 3.96

1.2. Dodatna zapažanja i predlozi učesnika
• Da i drugi seminari budu poput ovog.
• Odličan seminar! Puno korisnih primera, saveta, konkretnih primera i odgovora. Jako puno sam naučila. Voditelji izuzetno prijatni i ljubazni.
• Sve pohvale! Fantastičan i poučan seminar!
• Nastavite tako. Divni ste, bravo!!!
• Uspešan i odličan seminar!!!
• Konkretno izlaganje pomoglo mi je u rešavanju nekih nedoumica vezanih za svoj posao.
• Najbolji ste!
• Odličan seminar!
• Jedan divan seminar koji mi je omogućio puno praktičnih rešenja za situacije u kojima se svakodnevno nalazim u svom v. o. radu.
• Ja zaista nisam bila nikada na ovako dobrom seminaru. Ovakvih seminara trebalo bi da bude više.
• Izuzetan seminar

1.3. Zapažanja o realizovanom seminaru (mišljenje voditelja dostavljeno u izveštaju Zavodu)

1.3.1. Šta su, po vašem mišljenju, dobre strane seminara koji ste realizovali?
Što su skoro svi učesnici došli na seminar zbog stvarne potrebe da dobiju pomoć i budu osnaženi za rešavanje konfliktnih situacija sa kojima se susreću u svom svakodnevnom radu, i što su veoma jasno (rečima više nego brojevima) izrazili svoje zadovoljstvo što su im očekivanja ostvarena.
Ova činjenica je još vrednija ako se zna da su strukturu učesnika činili zaposleni iz osnovnih škola (razredna i predmetna nastava), srednjih škola i domova učenika, a grupa od samog početka funkcionisala kao homogen sastav koji povezuje vrlo značajan zajednički cilj.

1.3.2. Navedite probleme i teškoće u realizaciji vašeg seminara (ako su postojali)

Nije ih bilo.

2. EVALUACIONA LISTA AUTORA PROGRAMA

2.1. Dnevna evaluacija za prvi radni dan

2.1.1. Šta mi se svidelo
• Poštovanje vremena, rad voditelja, sadržaj, način rada.
• Atmosfera i način prezentacije KORISNIH INFORMACIJA-SVRSISHODNOST SEMINARA.
• Sve mi se svidelo, a najviše upitnici koji nam pomažu da shvatimo ko smo i kakvi smo.
• Sve! Voditelji seminara su me oduševili svojojm neposrednošću, veoma su zanimljivi...
• Voditelji IZUZETNO prijatni; seminar RELAKSIRAJUĆI iako je tema „suprotna“. Može mnogo toga da se nauči ZAISTA; primenljivo.
• Sve, ali najviše analiza ličnog ponašanja u sukobima.
• Bilo je zanimljivo, životno. Brzo se završilo.
• Sve je bilo konstruktivno i zanimljivo!
• Baš mi se svidelo! Treba dosta da učim i „radim“ na sebi!!!
• Poučno, primenljivo – jednom rečju svidelo mi se.
• Dinamično, konkretno i dovoljno jasno.
• Da.
• Način komunikacije svih učesnika, tema. Sve mi se svidelo.
• Dinamika rada, predavači, primeri iz prakse.
• Atmosfera na seminar . Aktivno učešće učesnika, dinamičnost.
• Konkretno, jasno, zanimljivo! 
• Zanimljivo izlaganje, interesantni sadržaji, prosvetari uvek .
• Sažeto izlaganje, igre.
• Način izlaganja, sadržaj seminara.
• Sve pohvale, opuštena atmosfera.
• Sve mi se dopada, atmosfera je opuštena i prijatna.
• Način rada, interaktivna organizacija, izbor i pristup temama.
• Sve.
• Apsolutno sve. Prvi seminar gde sam čula nešto pametno i korisno. Sve pohvale, prosto ste DIVNI. (Jakšić Svetlana)
• Prvi seminar koji me je oduševio!!! Svaka čast!!!
• Seminar je bioo interesantan.
• Način komunikacije voditelja sa učesnicima seminara; atmosfera.
• Veoma. I dosta toga sam usvojila.
• Sve mi je bilo zanimljivo i poučno.

2.1.2. Šta mi se nije svidelo
• Nemam zamerke.
• Bole je previše strog .
• Manje vremena za rad u radionicama u slučaju puno pojedinačnih primera iz prakse; jedan primer-bolje razmatranje.
• Nema ničeg da mi se nije svidelo.

2.1.3. Šta predlažem da bi bilo bolje
• Nastavite ovim tempom.
• Još radionica i testova.
• Primena na konkretnim slučajevima.
• Analiza konkretnih situacija (obećali ste).
• Verujem da ste i za sutra ovako spremni.
• Možda „igra uloga“ – neku vežbu

2.2. Značajnost sadržaja programa za lični razvoj i jačanje profesionalnih kompetencija učesnika (skala školskih ocena)

• Identifikacija najčešćih konfliktnih situacija koje se dešavaju učenicima... 4.69
• Šta treba znati o konfliktima i kako reagujemo na konflikte u školi...
4.86
• Od čega da pođemo da bi shvatili suštinu problema i na koji način posredovati da se dođe do pravog rešenja.. 4.72
• Šta znamo, a šta bi morali znati o medijaciji kao najpogodnijem načinu posredovanja u konfliktima učenika.. 4.69
• Primeri posredovanja u konkretnim i realnim konfliktnim situacijama učenika .. 4.76
• Situacije kada ne razmišljamo o posredovanju – primarne reakcije za konkretne primere i aktivnosti posle seminara i Aktivnosti posle seminara 4.66

2.3. Ocena uspešnosti realizacije seminara
• RAD VODITELJA... 4.90
• ORGANIZACIJA SEMINARA... 4.86
• MATERIJALI ZA UČESNIKE... 4.76
• ATMOSFERA U GRUPI TOKOM SEMINARA... 4.93
VAŠA PROSEČNA OCENA ZA SEMINAR U CELINI.... 4.90 (nije srednja vrednost prethodnih ocena)

2.4. Predlozi i komentari učesnika
• Predavači su sjajni! Saznala sam mnogo toga što će mi pomoći da svakodnevno rešavam konkretne probleme. Hvala i vidimo se ponovo!
• Više ovakvih seminara!!!
• Zaista sam se prijatno osećala na ovom seminaru. Voditelji izuzetni, prijatni, duhoviti, zanimljivi i veoma konstruktivni. Seminar (jedan od retkih) omogućava PRIMENU U PRAKSI i imamo mogućnost i dalje saradnje nakon završene „obuke“. Hvala mnogo!!!
• Malo više vizuelnih primera. Izuzetno sadržajno i primenljivo iskustvo.
• Sve pohvale! Želim da vam se zahvalim, jer će mi ovaj seminar biti od velike koristi u svakodnevnom životu i u radu.
• Nastavite ovako!
• Seminar je u potpunosti zadovoljio moja očekivanja. Koristiće mi u radu.
• Organizovati više ovakvih seminara, seminara koji će nam pomoći da rešavamo naše probleme.
• Odličan je seminar i svaki (pojedinačno) predavač.
• Kada su vaspitači prisutni na seminaru, posvetite njihovoj problematici više pažnje. Hvala!
• Sjajan seminar, izuzetno dobri, elokventni i edukovani predavači! Vrlo značajno za lične profesionalne kompetencije i dalji praktičan rad.
• Divan seminar, ja ću ga preporučiti svima i jako mi je žao što nije više kolega bilo samnom.
• Sve pohvale voditeljima. Puno konkretnih primera, saveta, odgovora. Hvala!
• Hvala Kaji, Bilji i Boletu na odvojenom vremenu i spremnosti da nam pomognu da budemo samopouzdani i spremni da rešimo konflikte sa kojima se suočavamo! Vidimo se u avgustu!!!
• Potrudite se da se češće viđamo, jer imamo mnogo toga da učimo od vas! Hvala vam na svemu!
• Samo tako nastavite! Jedno veliko hvala! Vidimo se opet!
• Samo malo više primera o rešavanju konflikata u srednjoj školi.
• Zahvaljujem na ovako dobrom i temeljnom seminaru. Ovo je prvi seminar za 20 godina mog rada u školi koji je za mene izuzetan, jer mi je pomogao u praksi i odgovorio na sve zahteve i pitanja vezana za konflikte, Nadam se saradnji u budućnosti! (Zorica Jović)
• Samo tako nastavite. Bravo!!!
• Predavači dobri, aktivnost učesnika na visokom nivou. Seminar odličan!!!
• Bravo!