Udruženje za podršku vaspitanju
i obrazovanju Šabac

Programi stalnog stručnog usavršavanja
koji se ostvaruju izvođenjem obuke i organizovanjem stručnih skupova,
odobreni od strane Zavoda za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja.



Izdvojili smo izjavu

Ako osećate potrebu da
svoj posao ili funkciju,
vezane za vaspitanje i
obrazovanje, obavljate bolje
i uz profesionalnu podršku,
upoznajte se sa našim rezultatima
i mogućnostima koje nudimo!

O realizaciji - Srednja škola, Autoritet

21.05. Seminar 95-13: Srednja škola "Sveti Sava" Sombor, 19. i 20.05.2018.g.26.02. Seminar 95-10: Gimnazija "Sava Šumanović" Šid, 24. i 25.02.2018.g.04.12. Seminar 95-7: Poljoprivredna škola sa domom učenika "Sonja Marinković" Požarevac, 02. i 03.12.2017. g.23.06. Seminar 95-5: Dom učenika srednjih škola Sombor, 21. i 22.06.2017. g.19.06. Seminar 95-4: Pravno birotehnička škola "Dimitrije Davidović" Zemun, 17. i 18.06.2017. g.02.09. Seminar 88-34: Baletska škola "Lujo Davičo" Beograd, 25. i 26.08.2016. g.13.06. Seminar 88-32: Dom učenika srednjih škola Vršac, 11. i 12.06.2016. g.15.01. Seminar 88-27: Gimnazija "Uroš Predić" Pančevo, 12. i 13.01.2016. g.27.12. Seminar 88-26: Prehrambeno šumarska i hemijska škola Sremska Mitrovica, 26. i 27.12.2015. g.14.12. Seminar 88-25: Srednja škola Grocka, 12. i 13.12.2015. g.30.11. Seminar 88-24: Srednja škola Grocka, 28. i 29.11.2015. g.12.11. Seminar 88-23: Srednja škola Koceljeva, 09. i 10.11.2015. g.21.09. Seminar 88-20: Dom učenika srednjih škola Sremska Mitrovica, 19. i 20.09.2015. g.08.09. Seminar 88-19: VII beogradska gimnazija Beograd, 05. i 06.09.2015. g.27.08. Seminar 88-18: Mačvanska srednja škola Bogatić, 26. i 27.08.2015.g.29.06. Semnar 88-16: Srednja stručna škola30.03. Seminar 88-12: Srednja turistička škola Novi Beograd, 28. i 29.03.2014. g.21.01. Seminar 88-9: Gimnazija Inđija, 17. i 18.01.2015. g..29.12. Seminar 88-8: Medicinska škola "Draginja Nikšić" Sremska Mitrovica, 27. i 28.12.2014. g.01.12. Seminar 88-7: POLITEHNIKA škola za nove tehnologije Novi Beograd, 29. i 30.11.2014. g.10.11. Seminar 88-6: GSPRS Beograd, 8. i 9.11.2014. g.03.11. Seminar 88-5: Gimnazija "Stevan Puzić" Ruma, 1. i 2.11.2014. g.20.10. Seminar 88-3: Posavotamnavska srednja škola Vladimirci, 18. i 19.10.2014. g.23.06. Seminar 113-16: Muzička škola "Kosta Manojlović" Smederevo,l 21. i 22.06.2014. g.30.12. Seminar 113-14: Za Muzičku školu "Petar Krančević" Sremska Mitrovica, 26. i 27.12.2013. g.24.06. Seminar 113-12: Za učesnike iz smederevskih osnovih i srednjih škola, Regionalni centar Smederevo, 22. i 23.06.2013.01.04. Seminar 113-9: Centar za stručno usavršavanje Leskovac, 30. i 31.03.2013. g.25.02. Seminar 113-8: Ekonomsko-trgovinska škola Šabac, 23. i 24. februar 2013. g.17.12. Seminar 113-7: Gimnazija u Obrenovcu, Obrenovac, 15. i 16.12.2012.02.12. Seminar 113-6: Medicinska škola19.11. Seminar 113-5: Za učesnike iz osnovnih i srednjih škola, Centar za stručno usavršavanje Kikinda, 17. i 18.11.2012.g.05.11. Seminar 113-3: Regionalni centar Šabac, Muzička škola "Mihailo Vukdragović" Šabac, 2. i 3.11.2012. g.08.10. Seminar 113-2: Srednja ekonomska škola Loznica, 6. i 7.10.2012.

Seminar 88-9: Gimnazija Inđija, 17. i 18.01.2015. g..

1. UPITNIK ZAVODA
Sistem procene (učesnik može odabrati): Potpuno se slažem - ocena 4; Uglavnom se slažem - ocena 3; Delimično se slažem - ocena 2; Uglavnom se ne slažem - ocena 1; Uopšte se ne slažem - ocena 0

1.1. Tvrdnje i prosečne vrednosti ocena

1. Definisani ciljevi seminara su ostvareni ...3.80
2. Teme/sadržaji predviđeni programom su realizovani... 3.97
3. Metode, tehnike i oblici rada primenjeni na seminaru obezbeđuju učenje učesnika ...3.90
4. U realizaciji seminara uzimaju se u obzir prethodna znanja i iskustva učesnika...3.83
5. Seminar je održan prema predviđenoj satnici ...4.00
6. Pohađanje ovog seminara pomoći će mi da unapredim sopstveni rad...3.87
7. Način izlaganja voditelja je jasan i razumljiv...3.97
8. Voditelji seminara daju povratne informacije na pitanja učesnika ... 3.93
9. Uslovi za rad (prostor, tehnička podrška) su omogućili uspešnu realizaciju seminara...3.90
10. Celokupna organizacija je doprinela uspešnoj realizaciji seminara... 4.00
Prosečna ocena za seminar: 3.92

1.2. Dodatna zapažanja i predlozi učesnika
• Veoma je uspešan.
• Seminar je bio konstruktivan, efikasan, poučan.
• Inspirativno, korisno.
• Veoma korisno predavanje.
• Seminar je veoma uspešan koji će nam pomoći u radu.
• Veoma uspešan seminar, jedan od boljih na koje sam išao.
• Konačno pravi seminar.
• Veoma koristan seminar, edukativan.

1.3. Zapažanja o realizovanom seminaru (mišljenje voditelja dostavljeno u izveštaju Zavodu)
1.3.1. Šta su, po vašem mišljenju, dobre strane seminara koji ste realizovali?
Bila je to još jedna potvrda uvažavanja značaja programskih sadržaja u odnosu na aktuelne potrebe zaposlenih u osnovnim i srednjim školama.
1.3.2. Navedite probleme i teškoće u realizaciji vašeg seminara (ako su postojali)

Nije ih bilo.

2. EVALUACIONA LISTA AUTORA PROGRAMA

2.1. Dnevna evaluacija za prvi radni dan

2.1.1. Šta mi se svidelo
• Primer sa „Jejla“.
• Simpatična, neposredna voditeljka i efikasnost rada.
• Način na koji se izlagalo, tema. Vrlo zanimljivo i nije naporno.
• To što sam na jedan širi način shvatila školu, školu kao sistem.
• Brza i efikasna realizacija.
• Seminar je odličan i pogodio je srž problema u nastavi.
• Sve.
• Tema je pun pogodak!
• Jako mi se dopao način izlaganja predavača (zanimljiv, živ).
• Neposrednost, podsticaj za razmišljanje.
• Jasno izlaganje, prijatno. Odlično! Razumljivo!
• Način izlaganja, komunikacija, slušanje.
• Upoznala sam se sa nekim novim saznanjima, voditelji su fantastični.
• Izlaganje i prilaz „problemima“.
• Izlaganje, tema.
• Stručnost predavača.
• Interesantna tema, zanimljivo izlaganje voditelja seminara, dobra organizacija i poštovanje satnice.
• Predavači, tema, način izlaganja (primeri).
• Sve.
• Izlaganje dopadljivo, dinamično.
• Spontano, otvopreno, direktno izlaganje.
• Neposrednost i opuštenost i prezentovanju.
• Seminar je bio zanimljiv i poučan.
• Način izlaganja i tok tema.
• Uglavnom sve.
• Efikasnost seminara.
• Tema je odlična.

2.1.2. Šta mi se nije svidelo
• Što nije bilo i prvog dana konkretnijih primera za jačanje autoriteta.
• U redu Sindikat je ovo organizovao ali nekako mi je smetalo to stalno insistiranje na njemu.
• Nemam posebnih primedbi.
• To što ne učestvuju svi u razgovoru.
• Previše teorije.
• Trajalo je kratko (šala).

2.1.3. Šta predlažem da bi bilo bolje
• Konkretna rešenja za probleme u školi.
• Prepuštam voditeljima, ne sumnjam u njihovu stručnost.
• Sve je super!
• Valjda imate pripremu za sutra. Zar ja da Vam pričam šta da radite? 
• Ništa ne menjati! Jasno izlaganje.
• Da razmenimo mišljenje šta smo naučili.
• Praktično primenjivanje.
• (Primere rešavati u praksi.) Praktično rešavanje problema.
• Nastavite kao i danas.
• Slično.
• Slično 
• Verujem u vas.
• Rešavanje konkretnih problema u nastavi primeri.

2.2. Značajnost sadržaja programa za lični razvoj i jačanje profesionalnih kompetencija učesnika (skala školskih ocena)

• Škola je sistem.. 4.77
• Autoritet.... 4.80
• Disciplina i pozitivno vaspitanje ..... 4.90
• Liderstvo..... 4.73
• Njegovo veličanstvo - roditelj.... 4.70
• Veštine razgovora sa nezgodnim sagovornicimač Samokontrola i kontrola u komunikaciji..... 4.80
• Testovi autoriteta… 4.67

2.3. Ocena uspešnosti realizacije seminara
• RAD VODITELJA... 5.00
• ORGANIZACIJA SEMINARA... 4.90
• MATERIJALI ZA UČESNIKE... 4.97
• ATMOSFERA U GRUPI TOKOM SEMINARA... 4.87
UKUPNA OCENA ZA SEMINAR.... 4.90 (nije srednja vrednost prethodnih ocena)

2.4. Predlozi i komentari učesnika
• Da se učenici postave u ulogu učenika i profesora.
• Više primera i rešenja vezanih za samu praksu.
• Odlično!
• Katarina je super voditelj, neka nastavi tako!
• Odličan seminar za početnike u prosveti.
• Veoma korisno u praksi i u porodičnim odnosima.
• Stiču se praktična znanja primenljiva u praksi.