Udruženje za podršku vaspitanju
i obrazovanju Šabac

Programi stalnog stručnog usavršavanja
koji se ostvaruju izvođenjem obuke i organizovanjem stručnih skupova,
odobreni od strane Zavoda za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja.



Izdvojili smo izjavu

Ako osećate potrebu da
svoj posao ili funkciju,
vezane za vaspitanje i
obrazovanje, obavljate bolje
i uz profesionalnu podršku,
upoznajte se sa našim rezultatima
i mogućnostima koje nudimo!

O realizaciji - Srednja škola, Ne možeš sve sam

02.07. Seminar 337-27: Prva tehnička škola Kragujevac, 27. i 28.06.2018. g.26.03. Seminar 337-23: Tehnička škola "Nikola Tesla" Velika Plana, 24. i 25.03.2018.g.27.11. Seminar 337-17: SSŠ "Borislav Mihajlović Mihiz", 25. i 26.11.2017. g.13.11. Seminar 337-16: Dom učenika srednjih škola Sombor, 11. i 12.11.2017.g.06.11. Seminar 337-15: Hemijsko - prehrambena i tekstilna škola06.03. Seminar 337-8: Sedma beogradska gimnazija Beograd, 04. i 05.03.2017. g.16.01. Seminar 337-6: Regionalni centar za stručno usavršavanje Smederevo, 14. i 15.01.2017. g.28.12. Seminar 337-5: Dom učenika srednjih škola05.12. Seminar 337-4: Srednja škola Grocka, 03. i 04.12.2016. g.28.11. Seminar 337-3: Srednja škola Grocka, 26. i 27.11.2016.g.02.09. Seminar 113-20: Gimnazija "Uroš Predić" Pančevo, 29. i 30.08.2016.g.02.09. Seminar 113-19: Baletska škola "Lujo Davičo" Beograd, 29. i 30.06.2016. g.03.02. Seminar 113-15: Ekonomsko trgovinska škola Šabac 01. i 02.02.216. g.31.01. Seminar 113-14; Posavotamnavska srednja škola Vladimirci, 30. i 31.01.2016. g.31.08. Seminar 113-9: Politehnička škola Kragujevac, 29. i 30.08.2015. g.21.06. Seminar 113-7: Medicinska škola "Draginja Nikšić" Sremska Mitrovica, 20. i 21.06.2015. g.16.03. Seminar 113-4: POLITEHNIKA - škola za nove tehnologije Novi Beograd, 14. i 15.03.2015. g.24.02. Seminar 163-10: GSPRS "Nezavisnost", ETŠ "Mihajlo Pupin" Novi Sad, 22.02.2015. g.102.02. Semnar 113-2: Muzička škola "Kosta Manojlović" Smederevo, 31.01. i 1.02.2015. g.17.11. Seminar 113-1: Gimnazija "Stevan Puzić" Ruma, 15. i 1611.2014. g.

Seminar 113-4: POLITEHNIKA - škola za nove tehnologije Novi Beograd, 14. i 15.03.2015. g.

1. UPITNIK ZAVODA
Sistem procene (učesnik može odabrati): Potpuno se slažem - ocena 4; Uglavnom se slažem - ocena 3; Delimično se slažem - ocena 2; Uglavnom se ne slažem - ocena 1; Uopšte se ne slažem - ocena 0

1.1. Tvrdnje i prosečne vrednosti ocena

1. Definisani ciljevi seminara su ostvareni ...4.00
2. Teme/sadržaji predviđeni programom su realizovani... 4.900
3. Metode, tehnike i oblici rada primenjeni na seminaru obezbeđuju učenje učesnika ...3.92
4. U realizaciji seminara uzimaju se u obzir prethodna znanja i iskustva učesnika...3.72
5. Seminar je održan prema predviđenoj satnici ...4.00
6. Pohađanje ovog seminara pomoći će mi da unapredim sopstveni rad...3.84
7. Način izlaganja voditelja je jasan i razumljiv...4.00
8. Voditelji seminara daju povratne informacije na pitanja učesnika ... 4.00
9. Uslovi za rad (prostor, tehnička podrška) su omogućili uspešnu realizaciju seminara...4.00
10. Celokupna organizacija je doprinela uspešnoj realizaciji seminara... 4.00
Prosečna ocena za seminar: 3.95

1.2. Dodatna zapažanja i predlozi učesnika
• Ne menjajte se, i ne odustajte!
• Dođite nam ponovo.
• Dinamičan, zanimljiv, poučan - saznajni i motivacioni seminar.
• Odlično.
• Samo napred!
• Mišljenje moje da je seminar koristan i da će imati efekta i rezultata u mom daljem rafdu.
• Veoma dobro.
• Ovaj seminar je izuzetno koristan i smatram da bi trebalo da bude obavezan korak u stručnom usavršavanju svakog nastavnika.
• Izuzetno upotrebljivo i korisno.
• Bilo je sjajno. Hvala!

1.3. Zapažanja o realizovanom seminaru (mišljenje autorsko-realizatorskog tima dostavljeno u izveštaju Zavodu)
1.3.1. Šta su, po vašem mišljenju, dobre strane seminara koji ste realizovali?
Obezbedio je upečatlčjive dokaze o tome u kojoj meri učesnici mogu da utiču na kvalitet realizacije i ukupne ishode ovog programa .
Posebno raduje što su zaposleni iz POLITEHNIKE pokazali i primere svoje dobre prakse, koji su apsolutno korelativni sa očekivanjima autorsko - realizatorskog tima u pogledu upotrebnih vrednosti programskih sadržaja i zajedničkog rada u svakodnevnom radu škole i svakog zaposlenog pojedinačno u vremenu nakon seminara.
1.3.2. Navedite probleme i teškoće u realizaciji vašeg seminara (ako su postojali)

Nije ih bilo.

2. EVALUACIONA LISTA AUTORA PROGRAMA

2.1. Dnevna evaluacija za prvi radni dan

2.1.1. Šta mi se svidelo
• Sadržaj, način izlaganja, konkretni primeri, stručan ali prilagodljiv govor (nekad žargonski).
• Teme i način rad.
• Mnogo.
• Svidelo mi se.
• Sve je bilo OK.
• Svidelo mi se.
• Vrlo korisno.
• Svidelo mi se.
• Puno korisnih informacija, odlični primeri, formular za procenu.
• Svidela mi se sveobuhvatnost problema i uputstvo sa jasnim pravcima kretanja.
• Svidelo mi se.
• Realni primeri koji su upotrebljivi.
• Izlaganje o tematskim celinama i izbor radioničkih „priča“.
• Kao i uvek, dobra obrada teme, atmosfera, stil izlaganja.
• Konkretno, praktično, zanimljivo.
• Poučno, praktično.
• Sve.
• Kompletan seminar.
• Tema i način izlaganja, primeri.
• Način izlaganja, drži pažnju, lepi i korisni primeri.
• Dosta korisnih informacija iz oblasti koje su nastavnicima nepoznate (pedagoško – psihološka procena).
• Pristup problemu.
• Sve!!  Svaki segment današnjeg seminara je veoma koristan za našu praksu.

2.1.2. Šta mi se nije svidelo
• Neka od pitanja zadataka u formularu za procenu nisu jasno definisana (formulisana).
• Ništa.
• Bez većih zamerki.

2.1.3. Šta predlažem da bi bilo bolje
• Nemam predloga
• Samo Tako nastavite!
• Nema predloga, odlično je.
• Prepuštam se u vaše sigurne ruke! 
• Irena.
• Predlažem da ostanemo u „istom ritmu“.
• Brže izlaganje i konkretne primere i odgovore.
• Malo više primera.
• Još, još primera iz prakse i načina za njihovo rešavanje.
• Još primera iz praksi, ukazivanje na zakone i konkretne pravilnike.
• Da nam na našim konkretnim primerima (ponašanje i situacije sa učenicima) date konkretne instrukcije i uputstva.
• Puno primera iz prakse.


2.2. Značajnost sadržaja programa za lični razvoj i jačanje profesionalnih kompetencija učesnika (skala školskih ocena)

• Prepoznaj problem.. 4.72
• Procena i provera-prihvati svoj deo odgovornosti.... 4.72
• Šalji dalje i traži povratnu informaciju ..... 4.84
• Planiranje..... 4.80
• Snage zajednice i spoljašnja mreža podrške.... 4.84
• Vežbanje: Primena modela podrške u realnim situacijama..... 4.80

2.3. Ocena uspešnosti realizacije seminara
• RAD VODITELJA... 5.00
• ORGANIZACIJA SEMINARA... 5.00
• MATERIJALI ZA UČESNIKE... 4.96
• ATMOSFERA U GRUPI TOKOM SEMINARA... 5.00
UKUPNA OCENA ZA SEMINAR.... 5.00 (nije srednja vrednost prethodnih ocena)

2.4. Predlozi i komentari učesnika
• Dinamičan, zanimljiv, motivacioni i saznajni seminar.
• 
• Zbog vas (Odstar tima) me bodovi ne zanimaju, zanima me lični i profesionalni napredak, što se uz vas može postići!  (Irena)
• Vidimo se na narednom seminaru u Beogradu! Hvala.
• Svaka čast! Obilje korisnih informacija, uključujući „insajderske“! 
• Nisam kompetentan.
• Hvala na sjajnoj obuci, već pomaže u boljem razumevanju tekućih problema. 