Udruženje za podršku vaspitanju
i obrazovanju Šabac

Programi stalnog stručnog usavršavanja
koji se ostvaruju izvođenjem obuke i organizovanjem stručnih skupova,
odobreni od strane Zavoda za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja.



Izdvojili smo izjavu

Ako osećate potrebu da
svoj posao ili funkciju,
vezane za vaspitanje i
obrazovanje, obavljate bolje
i uz profesionalnu podršku,
upoznajte se sa našim rezultatima
i mogućnostima koje nudimo!

O realizaciji - Srednja škola, Ne možeš sve sam

02.07. Seminar 337-27: Prva tehnička škola Kragujevac, 27. i 28.06.2018. g.26.03. Seminar 337-23: Tehnička škola "Nikola Tesla" Velika Plana, 24. i 25.03.2018.g.27.11. Seminar 337-17: SSŠ "Borislav Mihajlović Mihiz", 25. i 26.11.2017. g.13.11. Seminar 337-16: Dom učenika srednjih škola Sombor, 11. i 12.11.2017.g.06.11. Seminar 337-15: Hemijsko - prehrambena i tekstilna škola06.03. Seminar 337-8: Sedma beogradska gimnazija Beograd, 04. i 05.03.2017. g.16.01. Seminar 337-6: Regionalni centar za stručno usavršavanje Smederevo, 14. i 15.01.2017. g.28.12. Seminar 337-5: Dom učenika srednjih škola05.12. Seminar 337-4: Srednja škola Grocka, 03. i 04.12.2016. g.28.11. Seminar 337-3: Srednja škola Grocka, 26. i 27.11.2016.g.02.09. Seminar 113-20: Gimnazija "Uroš Predić" Pančevo, 29. i 30.08.2016.g.02.09. Seminar 113-19: Baletska škola "Lujo Davičo" Beograd, 29. i 30.06.2016. g.03.02. Seminar 113-15: Ekonomsko trgovinska škola Šabac 01. i 02.02.216. g.31.01. Seminar 113-14; Posavotamnavska srednja škola Vladimirci, 30. i 31.01.2016. g.31.08. Seminar 113-9: Politehnička škola Kragujevac, 29. i 30.08.2015. g.21.06. Seminar 113-7: Medicinska škola "Draginja Nikšić" Sremska Mitrovica, 20. i 21.06.2015. g.16.03. Seminar 113-4: POLITEHNIKA - škola za nove tehnologije Novi Beograd, 14. i 15.03.2015. g.24.02. Seminar 163-10: GSPRS "Nezavisnost", ETŠ "Mihajlo Pupin" Novi Sad, 22.02.2015. g.102.02. Semnar 113-2: Muzička škola "Kosta Manojlović" Smederevo, 31.01. i 1.02.2015. g.17.11. Seminar 113-1: Gimnazija "Stevan Puzić" Ruma, 15. i 1611.2014. g.

Seminar 113-9: Politehnička škola Kragujevac, 29. i 30.08.2015. g.

1. UPITNIK ZAVODA
Sistem procene (učesnik može odabrati): Potpuno se slažem - ocena 4; Uglavnom se slažem - ocena 3; Delimično se slažem - ocena 2; Uglavnom se ne slažem - ocena 1; Uopšte se ne slažem - ocena 0

1.1. Tvrdnje i prosečne vrednosti ocena

1. Definisani ciljevi seminara su ostvareni ...3.989
2. Teme/sadržaji predviđeni programom su realizovani... 3.89
3. Metode, tehnike i oblici rada primenjeni na seminaru obezbeđuju učenje učesnika ...3.74
4. U realizaciji seminara uzimaju se u obzir prethodna znanja i iskustva učesnika...3.63
5. Seminar je održan prema predviđenoj satnici ...3.93
6. Pohađanje ovog seminara pomoći će mi da unapredim sopstveni rad...3.81
7. Način izlaganja voditelja je jasan i razumljiv...3.93
8. Voditelji seminara daju povratne informacije na pitanja učesnika ... 3.85
9. Uslovi za rad (prostor, tehnička podrška) su omogućili uspešnu realizaciju seminara...3.89
10. Celokupna organizacija je doprinela uspešnoj realizaciji seminara... 3.85
Prosečna ocena za seminar: 3.85

1.2. Dodatna zapažanja i predlozi učesnika
• Želim da održite još neki seminar u našoj školi.
• Seminaru treba da prisustvuju zaposleni u PP službi.
• Korisno i prijatno dvodnevno druženje. Bravo!
• Zanimljive teme.
• Veoma zanimljivo, stručno....
• Mislim da je sve odrađeno na najvišem nivou i samo jedno BRAVO!
• Ja sam oduševljen ovim seminarom, posebno izlaganjem ove dve devojke i temom koja se obrađuje.
• Zadovoljan u totalu.

1.3. Zapažanja o realizovanom seminaru (mišljenje autorsko-realizatorskog tima dostavljeno u izveštaju Zavodu)
1.3.1. Šta su, po vašem mišljenju, dobre strane seminara koji ste realizovali?
Dobijena jasna povratna informacija od skoro svih učesnika o značaju primene informacija, znanja i veština koje nude programski sadržaji.
Dodatni pokazatelj, prisutan u usmenoj i pisanoj formi, koji ukazuje na nedostajući faktor koji bi sigurno još više podigao uspešnost realizacije, je ste izraženo osećanje o potrebi da ovom seminaru prisustvuju stručni saradnici i rukovodstvo škole.
Već na početku prvog radnog dana, voditelji i njihov način vođenja realizacije seminara dobili su punu podršku, izraženu kroz obimnu i kvalitetnu razmenu koja je trajala do kraja seminara, obezbeđujući efekte kojima su bili zadovoljni i učesnici i autorsko realizatorski tim.
Bilo je potpuno izvesno da samo pojedinci, koji nisu shvatili i nisu iskoristili poziv za maksimalno individualno učešće u zajedničkom radu, nisu u punoj meri zadovoljili svoja očekivanja.


1.3.2. Navedite probleme i teškoće u realizaciji vašeg seminara (ako su postojali)

Nije ih bilo.

2. EVALUACIONA LISTA AUTORA PROGRAMA

2.1. Dnevna evaluacija za prvi radni dan

2.1.1. Šta mi se svidelo
• Način izlaganja, tema.
• Sve.
• Veoma mi se dopalo.
• Sve.
• Da.
• Izuzetna stručnost, profesionalizam. Korisne informacije primenljive u praksi
• Predavanje u totalu.
• Ekspeditivnost, stručnost, opuštenost.
• Sve!
• Način izlaganja, mogućnost primene u praksi.
• Većina toga, tema.
• Diskusije i predlaganje konkretnih rešenja – za situacije u školi.
• Sve,
• Sve.
• Perfektno osmišljeno predavanje.
• Naravno, aktivno učešće nas, slušamo....
• Tematika.
• Primeri iz prakse.
• Sve.
• U načelu sve mi se svidelo. izlaganje, način ophođenja, spontsnost...
• Oduševljena sam, jako poučno.
• Dopalo mi se što je jeko poučan seminar i koristan.
• Углавном све.
• Јесте ми се свидело, јер сам препознала све што нам се намеће svih ovih godina (a mi to negiramo). bio je potreban samo drugačiji pristup.
• Većina.
• Tema kao i način izlaganja.
• Neposrednost, ljubaznost, fizička simpatičnost i COOL -  nast predavača (izvođača seminara). Zatim: teme, korisnost iiizllloženog, velika upotrebna vrednost.

2.1.2. Šta mi se nije svidelo
• Nemam primedbi.
• Malo više monologa (treba smanjiti).
• Dužina seminara.
• Opširnost.
• Nije ostvarljivo konkretno u ovoj školi mnogo toga što je rečeno.
• Komentari par kolega (kao i obično)

2.1.3. Šta predlažem da bi bilo bolje
• Nemam ideju.
• Više predavanja vezano za nastavu.
• Da se ne rasplinemo previše.
• Debata i diskusija.
• Dobro je i ovako!
• Aktivnost.
• Istim tempom.
• Što više primera iз svakodnevnog rada i predlog зa rešavanje određenih problema.
• Više radionica.

2.2. Značajnost sadržaja programa za lični razvoj i jačanje profesionalnih kompetencija učesnika (skala školskih ocena)

• Prepoznaj problem.. 4.78
• Procena i provera-prihvati svoj deo odgovornosti.... 4.70
• Šalji dalje i traži povratnu informaciju ..... 4.70
• Planiranje..... 4.81
• Snage zajednice i spoljašnja mreža podrške.... 4.63
• Vežbanje: Primena modela podrške u realnim situacijama..... 4.85

2.3. Ocena uspešnosti realizacije seminara
• RAD VODITELJA... 5.00
• ORGANIZACIJA SEMINARA... 4.96
• MATERIJALI ZA UČESNIKE... 4.85
• ATMOSFERA U GRUPI TOKOM SEMINARA... 4.85
UKUPNA OCENA ZA SEMINAR.... 4.96 (nije srednja vrednost prethodnih ocena)

2.4. Predlozi i komentari učesnika
• Seminar je savršen! Voditelji savršeni! Apsolutno divno proveden vikend. Hvala.
• Veoma koristan seminar.
• Sve je bilo super.
• Trebalo bi da seminaru prisustvuju i članovi PP službe i članovi rukovodstva škole.
• Dođite nam ponovo!