Udruženje za podršku vaspitanju
i obrazovanju Šabac

Programi stalnog stručnog usavršavanja
koji se ostvaruju izvođenjem obuke i organizovanjem stručnih skupova,
odobreni od strane Zavoda za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja.



Izdvojili smo izjavu

Ako osećate potrebu da
svoj posao ili funkciju,
vezane za vaspitanje i
obrazovanje, obavljate bolje
i uz profesionalnu podršku,
upoznajte se sa našim rezultatima
i mogućnostima koje nudimo!

O realizaciji - Srednja škola, Emocionalno zdravlje

15.01. Seminar 164-14: Gimnazija "Uroš Predić" Pančevo05.06. Seminar 164-8: Srednja stručna škola "Borislav Mihajlović Mihiz" Irig, 04.06.2017. g.14.04. Seminar 164-7: Tehnička škola "Nikola Tesla" Velika Plana, 13.04.2017. g.02.09. Seminar 163-22: Osnovna škola "Desanka Maksimović" Beograd, 27.08.2016. g.01.03. Seminar 163-19: Medicinska škola "Dr Andra Jovanović" Šabac, 28.02.2016. g.01.03. Seminar 163-18: Medicinska škola "Dr Andra Jovanović" Šabac, 27.02.2016. g.26.01. Seminar 163-17: Karlovačka gimnazija sremski Karlovci, 24.01.2016. g.08.06. Seminar 163-16: Prehrambeno šumarska i hemijska škola Sremska Mitrovica, 07.06.2015. g.11.05. Seminar 163-15: Srednje tehnička škola "Nikola Tesla" Sremska Mitrovica", 10.05.2015. g.11.05. Seminar 163-14: Medicinska škola "Draginja Nikšić" Sremska Mitrovica, 09.05.2015. g.26.04. Seminar 163-13: Muzička škola "Kosta Manojlović" Smederevo, 25.04.2015. g16.12. Seminar 163-6: GSPRS "Nezavisnost" Beograd, 14.12.2014. g.16.12. Seminar 163-5: GSPRS09.12. Seminar 163-4: Srednja turistička škola Novi Beograd, 0612.2014. g.06.10. Seminar 163-3: Muzička škola "Petar Krančević" Sremska Mitrovica, 05.10.2014. g.

Seminar 163-19: Medicinska škola "Dr Andra Jovanović" Šabac, 28.02.2016. g.

b]1. UPITNIK ZAVODA
Sistem procene (učesnik može odabrati): Potpuno se slažem - ocena 4; Uglavnom se slažem - ocena 3; Delimično se slažem - ocena 2; Uglavnom se ne slažem - ocena 1; Uopšte se ne slažem - ocena 0

1.1. Tvrdnje i prosečne vrednosti ocena

1. Teme/sadržaji predviđeni programom su realizovani ...........................3.96
2. Način rada na obuci obezbeđuje učenje i stručno usavršavanje učesnika .3.92
3. U realizaciji obuke uzimaju se u obzir prethodna znanja i iskustva
učesnika .............................3.77
4. Obuka je održana prema predviđenoj satnici.................................4.00
5. Pohađanje ove obuke pomoći će mi da unapredim sopstveni rad......3.77
6. Realizatori dobro poznaju oblast na koju se program odnosi.................. 3.96
7. Realizatori aktivno komuniciraju sa učesnicima i daju im povratne informacije o radu i produktima njihovog rada.................................. 3.96
8. Realizatori podstiču sticanje znanja učesnika i daju odgovore na njihova pitanja............................... 3.96
9. Uslovi za rad (prostor, tehnička podrška) su omogućili uspešnu realizaciju obuke.................................3.96
10. Celokupna organizacija je doprinela uspešnoj realizaciji obuke......3.96

(Srednja ocena za prethodnih 10 tvrdnji: 3.92)

11. Informacije o obuci sam dobila/o:
a) iz Kataloga................. 0
b) od kolega............ 0
v) od ustanove u kojoj radim.....23
g) od centra za stručno usavršavanje.....0
d) od školske uprave................... 3
đ) na neki drugi način ........................0

12. Koliko je vremena, provedenog na obuci, upotrebljeno za smislene aktivnosti učenja?
a) 0% ............. 0
b) 1-19% .......... 0
v) 20-39% ........ 0
g) 40-59% ....... 3 (11.54%)
d) 60-79% ....... 1 (3.85%)
đ) 80-99% ........ 4 (15.38%)
e) 100% ........... 18 (69.23%)

13. Da li biste Vašim kolegama preporučili ovu obuku:

a) DA.......... 25 (96.15%)

b) NE.......... 1 (3.85%)

1.2. DODATNA ZAPAŽANJA I PREDLOZI UČESNIKA
• Семинар је био веома едукативан, лепо осмишљен и одлично презентован. Мислим да је веома користан и за рад у школи, али такође и за лични живот.
• Само наставите овако. Семинар је одличан.
• Већи број семинара током године, који ће бити слично организовани.

1.3. ZAPAŽANJA O REALIZOVANOM SEMINARU
(Mišljenja realizatora programa iz izveštaja dostavljenog Zavodu)
a. Šta su, po vašem mišljenju, dobre strane seminara koji ste realizovali?
По свим квантитатвним показатељима,успешност реализације семинара је тек за три стота дела оцене слабији од оне из претходног дана.
То се заиста може сматрати потврдом неспорне чињенице да је реч о запосленима који раде у истој школи, али и потврде да је реч о колективу који је у оквиру екстерне евалуације добио највишу могућу оцену.
Због тога понављамо запис из претходног извештаја (семинар 270216163) уз одређене корекције:
Врло високо оцењена функционалност коришћења расположивог времена за заједнички рад.Скоро 70% учесника сматра да је време трајања семинара максимално искоришћено у том смислу, а на нивоу целе групе преко 84% њих мисли да је та искоришћеност преко између 80 и 100%.
У целини пријатна, опуштена и веома радна атмосфера, стимулативна за међусобну размену мишљења и квалитетне исходе.
И на професионалном и на личном плану изузетна прихваћеност програмских садржаја, која добија посебно на значају када се зна да је реч о запосленима из здравствене струке.
Упечатљиво изражено препознавање применљивости понуђених знања и вештина и убеђеност да им све то може помоћи да унапреде сопствени рад, уз постојање мале групе (око 19%) са присутном дозом скептицизма у том погледу, иако време примене стеченог на обуци тек долази.
Оптимални услови за рад у просторном и техничком смислу, али и веома присутна брига Школе о учесницима, која значајно превазилази уобичајен просек на нивоу Србије.

b. Navedite probleme i teškoće u realizaciji vašeg seminara (ako su postojali)
Није их било, али нема разлога да се не помене да је разлику имеђу ове и претходне групе из исте школе, направио/ла практично само један/на учесник/учесница, који/а очигледно није имао/ла жељу да одговори на позив водитеља учесницима да током семинара, у сваком тренутку, реагују у складу са сопствеим потребама.
Упечатљив показатељ (не)расположења овог/ове учесника/це реализованом обуком је чињеница да је реч о јединој особи из обе групе која неће препоручити овај семинар својим колегама и колегиницама

2. EVALUACIONA LISTA AUTORA

2.1. Značajnost sadržaja programa za lični razvoj i jačanje profesionalnih kompetencija učesnika (skala školskih ocena)

• Emocije i zdravlje.. 4.92
• Emocionalna inteligencija i emocionalno zdravlje ..... 4.92
• Provera stečenih znanja i veština - test situacije... 4.65

2.2. Ocena uspešnosti realizacije seminara
• RAD VODITELJA... 4.88
• ORGANIZACIJA SEMINARA... 4.88
• MATERIJALI ZA UČESNIKE... 4.88
• ATMOSFERA U GRUPI TOKOM SEMINARA... 4.88
UKUPNA OCENA ZA SEMINAR.... 4.81 (nije srednja vrednost prethodnih ocena)

2.3. Predlozi i komentari učesnika
• Још оваквих семинара.
• Семинар је одличан, врло применљив у пракси, настави и личном животу!
• Семинар је лепо осмишљен и одлично презентован. Све похвале! Биљо и Каћа, само напред!!!