Udruženje za podršku vaspitanju
i obrazovanju Šabac

Programi stalnog stručnog usavršavanja
koji se ostvaruju izvođenjem obuke i organizovanjem stručnih skupova,
odobreni od strane Zavoda za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja.



Izdvojili smo izjavu

Ako osećate potrebu da
svoj posao ili funkciju,
vezane za vaspitanje i
obrazovanje, obavljate bolje
i uz profesionalnu podršku,
upoznajte se sa našim rezultatima
i mogućnostima koje nudimo!

O realizaciji - Srednja škola, Autoritet

26.02. Seminar 95-10: Gimnazija "Sava Šumanović" Šid, 24. i 25.02.2018.g.04.12. Seminar 95-7: Poljoprivredna škola sa domom učenika "Sonja Marinković" Požarevac, 02. i 03.12.2017. g.23.06. Seminar 95-5: Dom učenika srednjih škola Sombor, 21. i 22.06.2017. g.19.06. Seminar 95-4: Pravno birotehnička škola "Dimitrije Davidović" Zemun, 17. i 18.06.2017. g.02.09. Seminar 88-34: Baletska škola "Lujo Davičo" Beograd, 25. i 26.08.2016. g.13.06. Seminar 88-32: Dom učenika srednjih škola Vršac, 11. i 12.06.2016. g.15.01. Seminar 88-27: Gimnazija "Uroš Predić" Pančevo, 12. i 13.01.2016. g.27.12. Seminar 88-26: Prehrambeno šumarska i hemijska škola Sremska Mitrovica, 26. i 27.12.2015. g.14.12. Seminar 88-25: Srednja škola Grocka, 12. i 13.12.2015. g.30.11. Seminar 88-24: Srednja škola Grocka, 28. i 29.11.2015. g.12.11. Seminar 88-23: Srednja škola Koceljeva, 09. i 10.11.2015. g.21.09. Seminar 88-20: Dom učenika srednjih škola Sremska Mitrovica, 19. i 20.09.2015. g.08.09. Seminar 88-19: VII beogradska gimnazija Beograd, 05. i 06.09.2015. g.27.08. Seminar 88-18: Mačvanska srednja škola Bogatić, 26. i 27.08.2015.g.29.06. Semnar 88-16: Srednja stručna škola30.03. Seminar 88-12: Srednja turistička škola Novi Beograd, 28. i 29.03.2014. g.21.01. Seminar 88-9: Gimnazija Inđija, 17. i 18.01.2015. g..29.12. Seminar 88-8: Medicinska škola "Draginja Nikšić" Sremska Mitrovica, 27. i 28.12.2014. g.01.12. Seminar 88-7: POLITEHNIKA škola za nove tehnologije Novi Beograd, 29. i 30.11.2014. g.10.11. Seminar 88-6: GSPRS Beograd, 8. i 9.11.2014. g.03.11. Seminar 88-5: Gimnazija "Stevan Puzić" Ruma, 1. i 2.11.2014. g.20.10. Seminar 88-3: Posavotamnavska srednja škola Vladimirci, 18. i 19.10.2014. g.23.06. Seminar 113-16: Muzička škola "Kosta Manojlović" Smederevo,l 21. i 22.06.2014. g.30.12. Seminar 113-14: Za Muzičku školu "Petar Krančević" Sremska Mitrovica, 26. i 27.12.2013. g.24.06. Seminar 113-12: Za učesnike iz smederevskih osnovih i srednjih škola, Regionalni centar Smederevo, 22. i 23.06.2013.01.04. Seminar 113-9: Centar za stručno usavršavanje Leskovac, 30. i 31.03.2013. g.25.02. Seminar 113-8: Ekonomsko-trgovinska škola Šabac, 23. i 24. februar 2013. g.17.12. Seminar 113-7: Gimnazija u Obrenovcu, Obrenovac, 15. i 16.12.2012.02.12. Seminar 113-6: Medicinska škola19.11. Seminar 113-5: Za učesnike iz osnovnih i srednjih škola, Centar za stručno usavršavanje Kikinda, 17. i 18.11.2012.g.05.11. Seminar 113-3: Regionalni centar Šabac, Muzička škola "Mihailo Vukdragović" Šabac, 2. i 3.11.2012. g.08.10. Seminar 113-2: Srednja ekonomska škola Loznica, 6. i 7.10.2012.

Seminar 88-32: Dom učenika srednjih škola Vršac, 11. i 12.06.2016. g.

1. UPITNIK ZAVODA
Sistem procene (učesnik može odabrati): Potpuno se slažem - ocena 4; Uglavnom se slažem - ocena 3; Delimično se slažem - ocena 2; Uglavnom se ne slažem - ocena 1; Uopšte se ne slažem - ocena 0

1.1. Tvrdnje i prosečne vrednosti ocena

1. Teme/sadržaji predviđeni programom su realizovani .........................3.96
2. Način rada na obuci obezbeđuje učenje i stručno usavršavanje učesnika .......3.68
3. U realizaciji obuke uzimaju se u obzir prethodna znanja i iskustva
učesnika ................................3.68
4. Obuka je održana prema predviđenoj satnici....................................3.79
5. Pohađanje ove obuke pomoći će mi da unapredim sopstveni rad..........3.61
6. Realizatori dobro poznaju oblast na koju se program odnosi........... 3.86
7. Realizatori aktivno komuniciraju sa učesnicima i daju im povratne informacije o radu i produktima njihovog rada.................................... 3.89
8. Realizatori podstiču sticanje znanja učesnika i daju odgovore na njihova pitanja................................ 3.82
9. Uslovi za rad (prostor, tehnička podrška) su omogućili uspešnu realizaciju obuke.....................................3.89
10. Celokupna organizacija je doprinela uspešnoj realizaciji obuke.........3.96
(srednja ocena za prethodnih 10 tvrdnji 3.81)
11. Informacije o obuci sam dobila/o:
a) iz Kataloga................. 2
b) od kolega............ 9
v) od ustanove u kojoj radim.....17
g) od centra za stručno usavršavanje.....0
d) od školske uprave................... 0
đ) na neki drugi način ........................0

12. Koliko je vremena, provedenog na obuci, upotrebljeno za smislene aktivnosti učenja?
a) 0% ............. 0
b) 1-19% .......... 0
v) 20-39% ........ 0
g) 40-59% ....... 2 (7.14%)
d) 60-79% ....... 3 (10.71%
đ) 80-99% ........ 12 (42.86%)
e) 100% ........... 11 (39.29%)

1.3. Da li biste Vašim kolegama preporučili ovu obuku:

a) DA.......... 28 (100%)

b) NE.......... 0 (0%)

1.2. Dodatna zapažanja i predlozi učesnika
• Одличан и врло користан семинар. Одличан рад водитеља и организација.
• Обука је била веома корисна, занимљива и креативна. Мишљења сам да ће ми пуно помоћи у раду у својој установи. Време је брзо протекло. Добио сам добре упуте, за рад на својој самокритичности, јер сматрам да ту имапуно посла и могао бих да напредујем у томе. Моја воља и жеља постоји да мењам своју самокритичност и да у што више случајева будем одрасла особа а не дете или родитељ. Захвалан сам вам на упутама, даље је на мене ред.
• Запажања су да у пракси наше занимање није довољно вредновано и цењено у друштву - потребно је да сами и уз подршку оснивача радимо на повраћају оног места које је некад постојало и високо се котирало.
• Добар подстицај за евалуацију сопственог рада, анализу и костарацију у сваком ппогледу.
• Ова тема је изузетно важна за наш посао и потребно је чешће подсећање и подршка како све можемо да користимо ауторитет.
• Пуно примера из праксе, позитивна атмосфера.
• Ово је први семинар на ком сам добила одговоре на сва питања и први пут сам упознала психологе који не психологизирају већ причају српским језиком. :-)
• Похваљујем чињеницу да је материјал одмах подељен.
• Овај семинар ме одушевио - реализатори су нас стручно уводили у садржај и реализовали га такође стручно - одлично!!!

1.3. Zapažanja o realizovanom seminaru (mišljenje voditelja dostavljeno u izveštaju Zavodu)
1.3.1. Šta su, po vašem mišljenju, dobre strane seminara koji ste realizovali?
Садржај и обим размене између учесника и реализатора, који представљају непосредан допринос за подизање квалитета будућих реализација програма ове и других обука Удружења када је у питању циљна група коју чине запослени из домова ученика.

1.3.2. Navedite probleme i teškoće u realizaciji vašeg seminara (ako su postojali)
Nije ih bilo.

2. EVALUACIONA LISTA AUTORA PROGRAMA

2.1. Dnevna evaluacija za prvi radni dan

2.1.1. Šta mi se svidelo
• Praktični primeri. Stil predavača Kaje .
• Spontanost u komunikaciji. Brzina kojom su teme nenametljivo prikazane.
• Atmosfera na seminaru. Puno primera. Predavači.
• Zanimljivo.
• Primeri iz prakse.
• Dobra komunikacija. Rad po planu i programu.
• Neki saveti i tehnike koji mogu da se primene u radu.
• Konkretni primeri, konkretni saveti, priče, scenarija.
• Kratka i jasna teorijska razmatranja.
• Nastup predavača (svih troje!)
• Da.
• Sve. saveti dobre prakse posebno.
• Neposrednost u komunikaciji.
• Dosta stvari primenljivih u praksi.
• Veoma mi se svidelo.
• Tema, način prenošenja, atmosfera, držite mi pažnju.
• Dinamika, brzo mišljenje i govor, tema.
• Način prezentacija tema i lakoća povezivanja sa primerima iz života i prakse.
• Da.
• Uvažavanje učesnika, puno primera.
• Jako.
• Način izlaganja i tema.
• Donekle.
• Način prezentovanja teme.
• Životni primeri.
• Tema način izlaganja, primeri, dinamika.
• Svidelo mi se baš.
• Jako mi se svidelo, baš kako je koleginica Ljilja rekla – bravo!!

2.1.2. Šta mi se nije svidelo
• ??? Nema.
• Previše izlaganja.
• Termini: klinac, crklo (dete), puno primera o maloj deci, ličnoj.
• Davanje gotovih definicija. Dati mogućnost da polaznici tragaju za istim.
• 90% materije mi je poznato (jedan deo su opšta mesta).
• Sve mi se svidelo.

2.1.3. Šta predlažem da bi bilo bolje
• Predlažem isto kao danas 
• Manje sedenja.
• Sve isto.
• Do sada je sve dobro i korisno.
• Više konkretnih primera i razmene iskustava.
• Izbegavanje ovog što sam navela da mi smeta.
• Veće učešće polaznika u radu kroz razmatranje primera iz prakse i kroz praktične radove.
• Ništa. Dobro vam ide 
• Više ličnih iskustava vaspitača.
• Da se održi ovakav tempo, dinamika, način rada 
• Više domskih situacija.
• Ništa ne bi menjao.
• Lep provod večeras.

2.2. Značajnost sadržaja programa za lični razvoj i jačanje profesionalnih kompetencija učesnika (skala školskih ocena)

• Škola je sistem.. 4.50
• Autoritet.... 4.82
• Disciplina ..... 4.96
• Liderstvo..... 4.68
• Veštine razgovora sa nezgodnim sagovornicima Samokontrola i kontrola u komunikaciji..... 4.79
• Testovi autoriteta… 4.54

2.3. Ocena uspešnosti realizacije seminara

• RAD VODITELJA... 4.89
• ORGANIZACIJA SEMINARA... 4.89
• MATERIJALI ZA UČESNIKE... 4.79
• ATMOSFERA U GRUPI TOKOM SEMINARA... 4.96
UKUPNA OCENA ZA SEMINAR.... 4.89 (nije srednja vrednost prethodne 4 ocene)

2.4. Predlozi i komentari učesnika
• Одличан и врло користан семинар са фантастичним радом водитеља и организацијом. Више укључити домове ученика. Све похвале.
• Било је корисно и наличном и на професионалном плану. Брзо је прошло и мислим да се од вас може много тога научити и добити. Хвала.
• Веома ми је одговарала брзина излагања, квалитет представљених садржаја и потреба да будем фокусирана током читавог рада. Било ми је баш добро.
• Интересантан семинар, одличан предавач (Каја)!
• Све је било супер.
• Акценат је на лични развој...
• Одличан семинар.