Udruženje za podršku vaspitanju
i obrazovanju Šabac

Programi stalnog stručnog usavršavanja
koji se ostvaruju izvođenjem obuke i organizovanjem stručnih skupova,
odobreni od strane Zavoda za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja.



Izdvojili smo izjavu

Ako osećate potrebu da
svoj posao ili funkciju,
vezane za vaspitanje i
obrazovanje, obavljate bolje
i uz profesionalnu podršku,
upoznajte se sa našim rezultatima
i mogućnostima koje nudimo!

O realizaciji - Srednja škola, Ne možeš sve sam

02.07. Seminar 337-27: Prva tehnička škola Kragujevac, 27. i 28.06.2018. g.26.03. Seminar 337-23: Tehnička škola "Nikola Tesla" Velika Plana, 24. i 25.03.2018.g.27.11. Seminar 337-17: SSŠ "Borislav Mihajlović Mihiz", 25. i 26.11.2017. g.13.11. Seminar 337-16: Dom učenika srednjih škola Sombor, 11. i 12.11.2017.g.06.11. Seminar 337-15: Hemijsko - prehrambena i tekstilna škola06.03. Seminar 337-8: Sedma beogradska gimnazija Beograd, 04. i 05.03.2017. g.16.01. Seminar 337-6: Regionalni centar za stručno usavršavanje Smederevo, 14. i 15.01.2017. g.28.12. Seminar 337-5: Dom učenika srednjih škola05.12. Seminar 337-4: Srednja škola Grocka, 03. i 04.12.2016. g.28.11. Seminar 337-3: Srednja škola Grocka, 26. i 27.11.2016.g.02.09. Seminar 113-20: Gimnazija "Uroš Predić" Pančevo, 29. i 30.08.2016.g.02.09. Seminar 113-19: Baletska škola "Lujo Davičo" Beograd, 29. i 30.06.2016. g.03.02. Seminar 113-15: Ekonomsko trgovinska škola Šabac 01. i 02.02.216. g.31.01. Seminar 113-14; Posavotamnavska srednja škola Vladimirci, 30. i 31.01.2016. g.31.08. Seminar 113-9: Politehnička škola Kragujevac, 29. i 30.08.2015. g.21.06. Seminar 113-7: Medicinska škola "Draginja Nikšić" Sremska Mitrovica, 20. i 21.06.2015. g.16.03. Seminar 113-4: POLITEHNIKA - škola za nove tehnologije Novi Beograd, 14. i 15.03.2015. g.24.02. Seminar 163-10: GSPRS "Nezavisnost", ETŠ "Mihajlo Pupin" Novi Sad, 22.02.2015. g.102.02. Semnar 113-2: Muzička škola "Kosta Manojlović" Smederevo, 31.01. i 1.02.2015. g.17.11. Seminar 113-1: Gimnazija "Stevan Puzić" Ruma, 15. i 1611.2014. g.

Seminar 113-20: Gimnazija "Uroš Predić" Pančevo, 29. i 30.08.2016.g.

b]1. UPITNIK ZAVODA
Sistem procene (učesnik može odabrati): Potpuno se slažem - ocena 4; Uglavnom se slažem - ocena 3; Delimično se slažem - ocena 2; Uglavnom se ne slažem - ocena 1; Uopšte se ne slažem - ocena 0

1.1. Tvrdnje i prosečne vrednosti ocena
1. Teme/sadržaji predviđeni programom su realizovani ..................... 3.90
2. Način rada na obuci obezbeđuje učenje i stručno usavršavanje učesnika.......... 3.87
3. U realizaciji obuke uzimaju se u obzir prethodna znanja i iskustva
učesnika ...................... 3.53
4. Obuka je održana prema predviđenoj satnici......................... 3.67
5. Pohađanje ove obuke pomoći će mi da unapredim sopstveni rad... 3.83
6. Realizatori dobro poznaju oblast na koju se program odnosi.... 3.97
7. Realizatori aktivno komuniciraju sa učesnicima i daju im povratne informacije o radu i produktima njihovog rada................................ 4.00
8. Realizatori podstiču sticanje znanja učesnika i daju odgovore na njihova pitanja..............................3.83
9. Uslovi za rad (prostor, tehnička podrška) su omogućili uspešnu realizaciju obuke.............................. 3.53
10. Celokupna organizacija je doprinela uspešnoj realizaciji obuke.. 3.80
(srednja ocena za prethodnih 10 tvrdnji 3.80)

11. Informacije o obuci sam dobila/o:
a)iz Kataloga...................0
b)od kolega..............2
v) od ustanove u kojoj radim....28
g) od centra za stručno usavršavanje.....0
d) od školske uprave..................0
đ) na neki drugi način ................0

12. Koliko je vremena, provedenog na obuci, upotrebljeno za smislene aktivnosti učenja?
a) 0% ............. 0
b) 1-19% .......... 0
v) 20-39% ........ 0
g) 40-59% ....... 4(13.33%)
d) 60-79% ........ 6(20.00%)
đ) 80-99% ....... 12(40.00%)
e) 100% ...........8(26.67%)

13. Da li biste Vašim kolegama preporučili ovu obuku:

a) DA.......... 30 (100.00%)

b) NE........... 0 (0%)

1.2. Dodatna zapažanja i predlozi učesnika
• Vrlo ozbilјan seminar.
• Dobili smo informacije koje su od kristi za rad i postupanje u situacijama koje ne spdaju u standardan repertoar poslova prosvetnih radnika.
• Dobra komunikacija, iskustvo predavača, dobri primeri iz prakse.
• Mislim da je za jedan seminar veoma važno da bude primenlјiv u realnom vremenu, a ovaj seminar to jeste.
• U prijatnoj i radnoj atmosferi usvajaju se znanja, razmenjuju iskustva, i, što je veoma važno - učvršćuju se veze između kolega.
• Sistematično predavanje; dobri primeri iz prakse; iskustvo predavača doprinosi bolјem razumevanju sadržaja.
• Izuzetno sam zadovolјna seminarom - izuzetno korisno, "duboko i široko" vraća na suštinu kompletnog vaspitanja i obrazovanja, čini zaposlene zadovolјnim, dostojanstvenim, temelјnim i profesionalnim u svom radu u školi. Bravo!
• Predavači neposredni i spremni da odgovore na sva naša pitanja.
• Pobolјšlјnje odnosa sa stručnim službama u školi.
• Seminar je u potpunosti ispunio moja očekivanja.

1.3. Zapažanja o realizovanom seminaru (mišljenje voditelja dostavljeno u izveštaju Zavodu)
1.3.1. Šta su, po vašem mišljenju, dobre strane seminara koji ste realizovali?
Većina učesnika je od samog početka shvatila i prihvatila primarne cilјeve ove obuke i u skladu sa tim usmerila svoje učešće i aktivnosti sa želјom da ishodi zajedničkog rada budu što bolјi.

1.3.2. Navedite probleme i teškoće u realizaciji vašeg seminara (ako su postojali)
Nije ih bilo.
2. EVALUACIONA LISTA AUTORA PROGRAMA

2.1. Dnevna evaluacija za prvi radni dan
2.1.1. Šta mi se svidelo
• Prijatna atmosfera, poletni predavači, ukrštanje teorijskih opažanja i primera u životu.
• Šta sve i ko može da nam pomogne u problemima sa đacima.
• Zato što se bavimo konkretnim problemima.
• Veoma korisni primeri i saveti; Vrlo elokventni edukatori.
• Analiza slučajeva iz prakse.
• Konkretni primeri i saveti; tempo rada.
• Način rada.
• Konkretni problemi sa kojima se srećemo u praksi.
• DA.
• Da, zanimljivo i poučno.
• Neposrednost u radu i saradnja.
• Puno primera, konkretne stvari, primenljivo.
• Način izlaganja.
• Komunikacija, neposredan odnos, dobri primeri iz prakse.
• Interesantna tema, zanimljivi primeri.
• Konkretni primeri i načini izlaganja.
• Da.
• Dobri predavači, interesantni primeri, očigledno iskustvo...
• Da („otkačeno“)
• Priče i naš rad.
• Razmena mišljenja.
• Komunikacija i razmena mišljenja.
• Veoma mnogo.
• Tema izuzetno važna – više nivoa, vodi ka profesionalnom zadovoljstvu.
• Kaja i njen tata su super!

2.1.2. Šta mi se nije svidelo
• Difuzno izlaganje lakše zamara – kada bi bilo linearno, lakše bi se pratilo.
• Sve je bilo u redu.
• Previše ponavljanja floskula.
• Manjak kafe.
• Malo smo uzimali reč jedni drugima povedeni iskustvom i pitanjima 

2.1.3. Šta predlažem da bi bilo bolje
• Veća uključenost, iznošenje problema i mogučnost rešavanja.
• Da nastavite u istom ritmu 
• Da kraće traje!
• Više radionica (prakse).
• Više odgovarajućih primera, veća uključenost slualaca.
• Više primera i našeg rada.
• Očekujem nastavak u sličnom stilu!
• Više kafe.
• Baš mi je žao što ne mogu da prisustvujem celom predavanju. Idealna kombinacija iskustva, znanja i prakse predavača. Izuzetno dobro. Efikasno. Operativno.
• Svaka čast!
• Samo neka bude kao danas.

2.2. Značajnost sadržaja programa za lični razvoj i jačanje profesionalnih kompetencija učesnika (skala školskih ocena)

• Prepoznaj problem.. 4.83
• Procena i provera-prihvati svoj deo odgovornosti.... 4.77
• Šalji dalje i traži povratnu informaciju ..... 4.77
• Planiranje..... 4.60
• Snage zajednice i spoljašnja mreža podrške.... 4.80
• Vežbanje: Primena modela podrške u realnim situacijama..... 4.73

2.3. Ocena uspešnosti realizacije seminara

• RAD VODITELJA... 4.93
• ORGANIZACIJA SEMINARA... 4.77
• MATERIJALI ZA UČESNIKE... 4.87
• ATMOSFERA U GRUPI TOKOM SEMINARA... 4.97
UKUPNA OCENA ZA SEMINAR.... 4.90 (nije srednja vrednost prethodnih ocena)

2.4. Predlozi i komentari učesnika
• Blagovremeno ut vrđivanje datuma.
• Odlični predavači, fina atmosfera, loša organizacija!
• Nastavite da radite jer nama pomažete u različitim situacijama koje nam se dešavaju na poslu. Hvala na važnim informacijama.
• Nastavite na isti način, ne pouštajte sebi, već zadržite visoke standarde koje, poštujući ih sami, prenosite na druge.
• Hoću da vas preporučim i u mojoj matičnoj školi (Medicinska škola). Mislim da mi – prosvetni radnici nemamo znanja o radu kompletne mreže usluga i njihovoj korisnosti i mogućnosti razvoja u zajedničkom s...(nečitko) delovanju. Postoji prikrivanje ove neinformisanosti i predrasude – što za posledice dovodi do neefikasnosti u našem radu. Pozdravlјam – nastavite!
• Hvala! Bilo je super kao i prošli put. Srećno!
• Samo nastavite ovako!Svaka čast!
• Očekujem i razradu aktuelnih tema kao i dalјu saradnju – pomoć u konkretnim situacijama.
• Puno primenlјivih saveta.
• Bilo bi lepo da se vidimo ponovo na još nekom seminaru.