Udruženje za podršku vaspitanju
i obrazovanju Šabac

Programi stalnog stručnog usavršavanja
koji se ostvaruju izvođenjem obuke i organizovanjem stručnih skupova,
odobreni od strane Zavoda za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja.



Izdvojili smo izjavu

Ako osećate potrebu da
svoj posao ili funkciju,
vezane za vaspitanje i
obrazovanje, obavljate bolje
i uz profesionalnu podršku,
upoznajte se sa našim rezultatima
i mogućnostima koje nudimo!

O realizaciji - Osnovna škola, Ne možeš sve sam

05.11. Seminar 126-4: Osnovna škola "Miroslav Antić" Futog, 03. i 04.11.2018.g.24.09. Seminar 126-3: Osnovna škola "Vojvoda Mišić" Beograd, 22. i 23.09.2018.g.17.09. Seminar 126-2: Osnovna škola "Jovan Dučić" Petrovaradin, 15. i 16.09.2018.g.30.04. Seminar 337-25: Osnovna škola "Ljubomir Aćimović" Obrenovac, 28. i 29.04.2018.g.23.04. Seminar 337-24: Osnovna škola "Petar Leković" Požega, 21. i 22.04.2018. g.12.02. Seminar 337-22: Osnovna škola "Slavko Rodić" Bački Jarak, 10. i 11.02.2018.g.03.02. Seminar 337-21: Osnovna škola "Nikola Tesla" Skela15.01. Seminar 337-20: Osnovna škola "Andra Savčić" Valjevo26.12. Seminar 337-19: Osnovna škola "Petar Leković" Požega, 23. i 24.12.2017. g.11.12. Seminar 337-18: OŠ "Triva Vitasović Lebarnik" Laćarak, 09. i 10.12.2017. g.03.10. Seminar 337-14: Osnovna škola "Vojvoda Radomir Putnik" Beograd, 30.09. i 01.10.2017. g.28.08. Seminar 337-13: Osnovna škola "Veljko Vlahović" Šangaj - Novi Sad, 26. i 27.08.2017. g.26.06. Seminar 337-12: Osnovna škola "Vladimir Rolović" Rakovica, 24. i 25.06.2017. g.12.06. Seminar 337-11: Osnovna škola "Ilija Garašanin" Grocka, 10. i 11.06.2017. g.15.05. Seminar 337-10: Osnovna škola "Ivo Lola Ribar" Begaljica, 13. i 14.05.2017. g.13.03. Seminar 337-9: Osnovna škola "Vladika Nikolaj Velimirović" Valjevo09.02. Seminar 337-7: Osnovna škola "Jovan Jovanović Zmaj" Obrenovac, 07. i 08.02.2017. g.16.01. Seminar 337-6: Regionalni centar za stručno usavršavanje Smederevo, 14. i 15.01.2017. g.13.11. Seminar 337-2: Osnovna škola "Vuk Karadžić" Novi Sad26.09. Seminar 337-1: Osnovna škola04.04. Seminar 113-18: Osnovna škola "Draževac", 02. i 03.04.2016. g.16.02. Seminar 113-17: Osnovna škola "Petar Tasić" Lešnica, 13. i 14.02.2016. g,08.02. Seminar 113-16: Osnovna škola "Radojka Lakić" Beograd, 6. i 7.02.2016. g.07.12. SEMINAR 113-13: Osnovna škola "Pavle Savić" Beograd, 5. i 6.12.2015. g.27.10. Seminar 113-12: Prva obrenovačka osnovna škola, 24. i 25.10.2015. g.27.10. Seminar 113-11: Osnovna škola "Grabovac", 22. i 23.10.2015. g.19.10. Seminar 113-10: Osnovna škola14.09. Seminar 113-9: Osnovna muzička škola Grocka, 12. i 13.09.2015. g.25.05. Seminar 113-6: Osnovna škola "Mika Mitrović" Bogatić", 23. i 24.05.2015. g.05.04. Seminar 113-5: Osnovna škola "Milivoj Petković Fećko" Platičevo, 31.03. i 1.04.2015. g09.02. Seminar 113-3: Osnovna škola "Desanka Maksimović" Beograd, 7. i 8.02.2015. g.

Seminar 337-2: Osnovna škola "Vuk Karadžić" Novi Sad

b]1. UPITNIK ZAVODA
Sistem procene (učesnik može odabrati): Potpuno se slažem - ocena 4; Uglavnom se slažem - ocena 3; Delimično se slažem - ocena 2; Uglavnom se ne slažem - ocena 1; Uopšte se ne slažem - ocena 0

1.1. Tvrdnje i prosečne vrednosti ocena
1. Teme/sadržaji predviđeni programom su realizovani ..................... 3.96
2. Način rada na obuci obezbeđuje učenje i stručno usavršavanje učesnika.......... 4.00
3. U realizaciji obuke uzimaju se u obzir prethodna znanja i iskustva
učesnika ...................... 3.96
4. Obuka je održana prema predviđenoj satnici......................... 4.00
5. Pohađanje ove obuke pomoći će mi da unapredim sopstveni rad... 4.00
6. Realizatori dobro poznaju oblast na koju se program odnosi.... 4.00
7. Realizatori aktivno komuniciraju sa učesnicima i daju im povratne informacije o radu i produktima njihovog rada................................ 4.00
8. Realizatori podstiču sticanje znanja učesnika i daju odgovore na njihova pitanja..............................4.00
9. Uslovi za rad (prostor, tehnička podrška) su omogućili uspešnu realizaciju obuke.............................. 4.00
10. Celokupna organizacija je doprinela uspešnoj realizaciji obuke.. 4.00
(srednja ocena za prethodnih 10 tvrdnji 3.99)

11. Informacije o obuci sam dobila/o:
a)iz Kataloga...................1
b)od kolega..............1
v) od ustanove u kojoj radim....22
g) od centra za stručno usavršavanje.....0
d) od školske uprave..................3
đ) na neki drugi način ................0

12. Koliko je vremena, provedenog na obuci, upotrebljeno za smislene aktivnosti učenja?
a) 0% ............. 0
b) 1-19% .......... 0
v) 20-39% ........ 0
g) 40-59% ....... 1(3.70%)
d) 60-79% ........ 1(3.70%)
đ) 80-99% ....... 8(29.63%)
e) 100% ...........17(62.96%)

13. Da li biste Vašim kolegama preporučili ovu obuku:

a) DA.......... 27 (100.00%)

b) NE........... 0 (0%)


1.2. Dodatna zapažanja i predlozi učesnika
• Sve što smo čuli i naučili je apsolutno primenlјivo u praksi.
• Korisno, prijatno iskustvo
• Sadržaji su jako zanimlјivi, opravdali su očekiva očekivanja - više od očekivanja.
• Izuzetno mnogo konkretnih saveta koje nigde sem ovde na seminaru nemamo priliku čuti.
• Izizetno korisne informacije, data konkretna uputstv za reagovanja u određenim situacijama, sve primenlјivo u praksi. Oduševlјena sam.
• Odlični ste! Bravo!
• Primenlјiva znanja, odlični edukatori.
• Koristan, praktičan, aktivan i veoma, veoma zanimlјiv (10 za sva tri voditelјa).
• Jasno, efikasno, značajno.
• Zbog neophodnosti teme, sjajni predavači, kreativni, neposredni i lјubazni, zanimlјivi, spremni da nude pomoć i konkretno rešenje; Izuzetno!!!

1.3. Zapažanja o realizovanom seminaru (mišljenje voditelja dostavljeno u izveštaju Zavodu)
1.3.1. Šta su, po vašem mišljenju, dobre strane seminara koji ste realizovali?
Po svim pokazatelјima izuzetno uspešna realizacija programa obuke, u kojoj je
rad na aktuelnim problemskim situacijama Škole bio najupečatlјiviji segment zajedničkog rada.
Efekti tog rada pružili su pouzdane signale za ono najvažnije – spremnost za
primenu stečenih znanja, veština i informacija u individualnom radu većine
učesnika i Škole kao sistema.

1.3.2. Navedite probleme i teškoće u realizaciji vašeg seminara (ako su postojali)
Nije ih bilo.

2. EVALUACIONA LISTA AUTORA PROGRAMA

2.1. Dnevna evaluacija za prvi radni dan
2.1.1. Šta mi se svidelo
• Puno realnih primera.
• Sve.
• Sve! 
• Pristup, izlagawe, manir. 
• +(5)
• Jakooo  mi se svidelo sve.
• Primeri iz prakse,
• Da.
• DAAA!
• Sve je izuzetno zanimljivo i korisno!
• SVE! 
• Sve mi se svidelo.
• Teme, razgovor, saradnja.
• Prezentovanje i sadržaj.
• Način izlaganja i pozitivna atmosfera.
• Konkretno, korisno i vrlo interesantno.
• Izlaganje predavača koje je puno primera iz prakse.
• DA. 
• Tematika i konkretnost tema na seminaru.
• Konkretni primeri i rešenja problema,
• Konkretna uputstva, praktičan rad.
• Primeri.
• Da, bilo je divno! Super!
• Sve.
• Puno korisnih i primenljivih saveta i novih informacija primenljivih u radu.

2.1.2. Šta mi se nije svidelo
• Nema toga.
• Nema toga.

2.1.3. Šta predlažem da bi bilo bolje
• Rešavanje naših problema.
• Znam da će biti kao do sada.
• NEMA BOLJE! Iskreno.
• Budite kao danas.
• Nastavak započetog.
• Isti princip rada i istu količinu pozitivne energije od strane predavača. 
• Sasvim je dobro ovako!
• Ostanite kao danas.
Da dinamika rada bude kao danas

2.2. Značajnost sadržaja programa za lični razvoj i jačanje profesionalnih kompetencija učesnika (skala školskih ocena)
• Unutrašnja mreža podrške.. 4.96
• Snage zajednice i spoljašnja mreža podrške.... 4.96
• Vežbanje: Primena modela podrške u realnim situacijama..... 4.93

2.3. Ocena uspešnosti realizacije seminara

• RAD VODITELJA... 5.00
• ORGANIZACIJA SEMINARA... 5.00
• MATERIJALI ZA UČESNIKE... 5.00
• ATMOSFERA U GRUPI TOKOM SEMINARA... 5.00
UKUPNA OCENA ZA SEMINAR.... 5.00 (nije srednja vrednost prethodnih ocena)

2.4. Predlozi i komentari učesnika
• MNOGO VAM HVALA!!!
• Za svojih 18 godina staža nikad nisam bila na bolјem m je bilo lepo u našoj školi?! S poštovanjem, Jana.
• Dođite nam opet! 
• Sjajno i nadam se da se vidimo jоš!