Udruženje za podršku vaspitanju
i obrazovanju Šabac

Programi stalnog stručnog usavršavanja
koji se ostvaruju izvođenjem obuke i organizovanjem stručnih skupova,
odobreni od strane Zavoda za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja.



Izdvojili smo izjavu

Ako osećate potrebu da
svoj posao ili funkciju,
vezane za vaspitanje i
obrazovanje, obavljate bolje
i uz profesionalnu podršku,
upoznajte se sa našim rezultatima
i mogućnostima koje nudimo!

O realizaciji - Osnovna škola, Autoritet

18.12. Seminar 95-8: Osnovna škola "Radojka Lakić" Beogrd, 16. i 17.12.2017. g.08.09. Seminar 95-6: Osnovna škola "Svetozar Miletić" Zemun, 02. i 03.09.2017. g.29.05. Seminar 95-3: Osnovna škola "Vladimir Rolović" Rakovica, 27. i 28.05.2017. g.24.04. Seminar 95-2: Osnovna škola "Ilija Garašanin" Grocka, 22. i 23.04.2017. g,23.01. Seminar 95-1: Osnovna škola "Ivan Gundulić" Novi Sad, 21. i 22.01.2017. g.23.06. Seminar 88-33: Osnovna škola "Nikola Tesla" Skela, 21. i 22.06.2016. g.17.05. Seminar 88-29: Osnovna škola "Jovan Jovanović Zmaj" Obrenovac, 12.03. i 15.05.2016. g.16.05. Seminar 88-31: Osnovna škola "Vuk Karadžić" Novi Sad, 13. i 14.05.2016. g.28.03. Seminar 88-30: Osnovna škola "Sveti Sava Vrčin", 26. i 27.03.2016. g.20.02. Seminar 88-28: Osnovna škola "Đura Daničić" Novi Sad, 19. i 20.02.2016. g12.11. Seminar 88-22: Osnovna škola "Pavle Savić" Beograd, 07. i 08.11.2015. g.02.11. Seminar 88-21: Osnovna škola "Zmaj Jova Jovanović" Ruma, 31.10. i 1.11.2015. g.21.09. Seminar 88-20: Dom učenika srednjih škola Sremska Mitrovica, 19. i 20.09.2015. g.24.08. Seminar 88-17: OŠ "Draževac" Draževac, 22. i 23.08.2015. g.15.06. Seminar 88-15: Osnovna muzička škola Grocka, 13. i 14.06.2015. g.18.05. Seminar 88-14: OŠ "Vasa Stajić" Novi sad, 16. i 17.05.2015. g.20.04. Seminar 88-13: TRC "Momčilo Čeković" Koštunići, 18. i 19.04.2015. g.03.03. Seminar 88-11: Osnovna škola "Petar Tasić" Lešnica, 28.02. i 1.03.2015. g.24.01. Seminar 88-10: OŠ "Grabovac" Grabovac, 21. i 22.01.2015. g.27.10. Seminar 88-4: OŠ "Branko Radičević" Nikinci,25. i 26.10.2014. g.28.09. Seminar 88-2: OŠ "Milan Ilić Čiča" Aranđelovac, 26. i 27.09.2014. g.15.09. Seminar 88-1: ETŠ "Mihajlo Pupin" Novi Sad, 13. i 14.09.2014.g. (osnovne i srednje škole)25.08. Seminar 113-17: Osnovna škola "Desanka Maksimović" Beograd, 23. i 24.08.2014. g.20.01. Seminar 113-15: Osnovna škola "Jelena Ćetković" Beograd, 18. i 19.01.2014.g.30.12. Seminar 113-14: Za Muzičku školu "Petar Krančević" Sremska Mitrovica, 26. i 27.12.2013. g.30.09. Seminar 113-13: Za učesnike iz Osnovne muzičke škole "Vladimir Đorđević" iz Beograda, 28. i 29.09.2013.g.24.06. Seminar 113-12: Za učesnike iz smederevskih osnovih i srednjih škola, Regionalni centar Smederevo, 22. i 23.06.2013.14.04. Seminar 113-11: OŠ "Mika Mitrović" Bogatić, za zaposlene iz svih osnovnih škola sa područja Opštine Bogatić, 13. i 14.04.2013.08.04. Seminar 113-10: OŠ "Vuk Karadžić" Badovinci, za zaposlene iz svih osnovnih škola sa područja Opštine Bogatić, 6. i 7.04.2013. g01.04. Seminar 113-9: Centar za stručno usavršavanje Leskovac, 30. i 31.03.2013. g.19.11. Seminar 113-5: Za učesnike iz osnovnih i srednjih škola, Centar za stručno usavršavanje Kikinda, 17. i 18.11.2012.g.12.11. Seminar 113-4: Osnovna škola "Nata Jeličić", Regionalni centar Šabac, 10. i 11.11.2012.18.09. Seminar 113-1: Za "Prvu obrenovačku osnovnu školu", Obrenovac, 15. i 16.09.2012.

Seminar 113-4: Osnovna škola "Nata Jeličić", Regionalni centar Šabac, 10. i 11.11.2012.

Sistem procene (učesnik može odabrati): Potpuno se slažem - ocena 4; Uglavnom se slažem - ocena 3; Delimično se slažem - ocena 2; Uglavnom se ne slažem - ocena 1; Uopšte se ne slažem - ocena 0

Tvrdnje i prosečne vrednosti ocena

1. Definisani ciljevi seminara su ostvareni ...3.96
2. Teme/sadržaji predviđeni programom su realizovani... 3.96
3. Metode, tehnike i oblici rada primenjeni na seminaru obezbeđuju učenje učesnika ...3.96
4. U realizaciji seminara uzimaju se u obzir prethodna znanja i iskustva učesnika...3.83
5. Seminar je održan prema predviđenoj satnici ...4.00
6. Pohađanje ovog seminara pomoći će mi da unapredim sopstveni rad...3.83
7. Način izlaganja voditelja je jasan i razumljiv...3.96
8. Voditelji seminara daju povratne informacije na pitanja učesnika ... 4.00
9. Uslovi za rad (prostor, tehnička podrška) su omogućili uspešnu realizaciju seminara...3.91
10. Celokupna organizacija je doprinela uspešnoj realizaciji seminara... 3.96
Prosečna ocena za seminar: 3.93

DODATNA ZAPAŽANJA I PREDLOZI UČESNIKA
• Seminar je u potpunosti uspeo.
• Veoma zanimljiv, dinamičan i svrsishodan.
• Veoma praktično, dinamično i razumljivo, naročito za nastavnike i učitelje tipičnih škola.
• Veoma zadovoljna temom i realizacijom.
• Pohađanje ovog seminara će mi mnogo kvalitetno uticati na rad u budućnosti na svom radnom mestu.
• Program i realizacija seminara urađeni na najvišem nivou. Predlog da se konkretne sugestije tokom seminara uključe i u narednim seminarima.


ZAPAŽANJA O REALIZOVANOM SEMINARU
(Mišljenja realizatora programa iz izveštaja dostavljenog Zavodu)

a. Šta su, po vašem mišljenju, dobre strane seminara koji ste realizovali?
Prisutnost i vrlo visok nivo aktivnog učešća ključnih struktura koje čine ciljnu gupu učesnika – učitelja, nastavnika, stručnih saradnika, pomoćnika direktora, sa pozicije „stalo mi je da izrazim svoje i čujem mišljenje svih ostalih, jer je reč o sadržajima koji su mi bitni za rad sa učenicima i roditeljima“.
Vrlo visoko uvažavanje sadržaja programa u odnosu na njihov potencijalni uticaj na jačanje profesionalnih kompetencija zbog kojih su učesnici i došli na seminar (iz evaluacionog lista autora: od 4.70 do 4.96, na skali od 1 do 5) i, naravno izuzetno grupisane vrlo visoke ocene svih elemenata evaluacije i u upitniku Zavoda i u evaluacionoj listi autora. Ocena za ceo seminar je u prvom slučaju 98.25% od maksimalno moguće ocene, a u drugom 99.20%.

b. Navedite probleme i teškoće u realizaciji vašeg seminara (ako su postojali)
Nije ih bilo.

DOMINANTNA ZAPAŽANJA I OCENE UČESNIKA IZ EVALUACIONIH LISTA KOJE SU PRIPREMILI AUTORI PROGRAMA

1. Dnevna evaluacija za prvi radni dan
a. Šta mi se svidelo
• Da.
• Način realizacije i dinamika.
• Dinamičan i zanimljiv način izlaganja.
• Sve.
• Sadržaj seminara. Način vođenja seminara. Atmosfera.
• DA, način, metod, pristup, tema.
• Voditelji seminara prate interesovanja učesnika seminara. Elokventi voditelji seminara, duhoviti. Tema zanimljiva.
• (kukica-znak za „otkačeno“)
• Dobro planirano i još bolje vođen seminar.
• Dobar i kvalitetan rad!
• Dinamično je.
• Organizacija vremena. Način izlaganja-nenametljiv, dobro se održava pažnja, zanimljivo, odličan film.
• Da – atmosfera je bila sjajna.
• Tema, način izlaganja, interakcija.
• Atmosfera za rad.
• Način izlaganja.
• Sve.
• Sve.
• Interaktivna komunikacija.
• Izuzetno je zanimjivo, dinamično, korisno.
• +
• Dinamika, životnost.
• Da.

b. Šta mi se nije svidelo:
• Sendvič.
• Sendvič.
• Nemam zamerki.

c. Šta predlažem da bi bilo bolje:
• Isti ovakav rad.
• Više pauza i bolju hranu.
• Bolji sendvič.
• Konkretni primeri uvećanja autoriteta.
• Ako bude kao danas super!
• Samo nastavite u tom stilu.

2. Značajnost sadržaja programa za lični razvoj i jačanje profesionalnih kompetencija učesnika (skala školskih ocena):
• Škola je sistem; Najbolnije tačke.. 4.74
• Autoritet .... 4.78
•„Liderstvo - pravilna upotreba moći.. 4.87
• Disciplina: poslušnost ili odgovornost?...4.78
• Pozitivno vaspitanje ... 4.70
• Njegovo veličanstvo-roditelj.. 4.70
• Vežbanje: samokontrola i kontrola u komunikaciji... 4.83
•Testiranje autoriteta.... 4.96

3. Ocena uspešnosti realizacije seminara
• RAD VODITELJA... 5.00
• ORGANIZACIJA SEMINARA... 5.00
• MATERIJALI ZA UČESNIKE... 4.96
• ATMOSFERA U GRUPI TOKOM SEMINARA... 5.00
UKUPNA OCENA ZA SEMINAR.... 4.96 (nije srednja vrednost prethodnih ocena)

4. Poruke u vezi sa seminarom
• Najbolji seminar na kome sam bio.
• Zaista sam oduševljena načinom na koji je seminar organizovan i vođen. Osećam da će mi koristiti.
• Upečatljivo, korisno, svrsishodno, sjajno!
• Konstruktivna rešenja za rad.
• Sjajno je što situaciju u školi (kao sistemu) sagledavate krajnje realno i omogućujete i nama da to isto učinimo. Seminar je doprineo mom „osvešćenju“ i „osnaženju“ po svim pitanjima autoriteta.
• Što više ovakvih seminara. Samo tako nastavite!
• Veoma je dobro znati do koje granice učenici, roditelji mogu ići u komunikaciji, a to čuti od stručnih ljudi (na visokom nivou). U praksi to nije jasno, pogotovo što iskustva kolega nisu nekada dovoljno jasna.
• Sviđa mi se dinamika i atmosfera koja vlada na seminaru. Primeri i predlozi su.. (nedovršena misao!)
• Seminar veoma uspešan.
• Mnogo kvalitetno utiče na rad u budućnosti na svom radnom mestu.
• Hvala na izuzetno planiranom i realizovanom seminaru. Sve pohvale na rad voditelja.
• Atmosfera i rad u grupi na najvišem nivou. Apsolutno opravdan uložen trud i potrošeno vreme!