Udruženje za podršku vaspitanju
i obrazovanju Šabac

Programi stalnog stručnog usavršavanja
koji se ostvaruju izvođenjem obuke i organizovanjem stručnih skupova,
odobreni od strane Zavoda za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja.



Izdvojili smo izjavu

Ako osećate potrebu da
svoj posao ili funkciju,
vezane za vaspitanje i
obrazovanje, obavljate bolje
i uz profesionalnu podršku,
upoznajte se sa našim rezultatima
i mogućnostima koje nudimo!

O realizaciji - Osnovna škola, Adolescent

16.04. Seminar 16-14: Osnovna škola "Vladimir Rolović" Rakovica, 15.04.2018.g.02.04. Seminar 16-12: Osnovna škola "Draža Marković Rođa", Smoljinac, 31.03.2018.g.19.03. Seminar 16-12: Osnovna škola "Ivo Lola Ribar" Begaljica, 18.03.2018.g.13.03. Seminar 16-11: Osnovna škola "Dositej Obradović" Sombor, 11.03.2018.g.30.10. Seminar 16-8: Osnovna škola "Dositej Obradović" Irig, 29.10.2017.g.22.10. Seminar 16-7: Osnovna škola "Zaga Malivuk" Beograd, 21.10.2017. g.05.06. Seminar 16-5: Osnovna škola "Dositej obradović" Smederevo, 03.06.2017. g.27.03. Seminar 16-3: Osnovna škola "Milica Stojadinović Srpkinja" Vrdnik, 25.03.2017.g.01.11. Seminar 16-2: RCSU Smederevo, 29.10.2016.g.11.09. Seminar 16-1: Osnovna škola "Mika Mitrović" Bogatić, 04.09.2016.g.19.04. Seminar 19-16: Osnovna škola "Grabovac", 17.04.2016. g.23.03. Seminar 19-15: Osnovna škola "Sveti Sava" Vrčin, 20.03.2016. g.23.03. Seminar 19-14: Osnovna škola "Sveti Sava" Vrčin, 19.03.2016. g.26.01. Seminar 19-11: Osnovna škola "Jovan Jovanović Zmaj" Obrenovac, 24.01.2016.g.18.01. Seminar 19-10: Osnovna škola "Branko Radičević" Maradik, 17.01.2016. g.29.12. Seminar 19-7: Osnovna škola "Milivoj Petković Fećko" Platičevo, 28.12.2015. g05.10. Seminar 19-6; Osnovna škola "Ilija Garašanin" Grocka, 04.10.2015. g.05.10. Seminar 19-5: Osnovna muzička škola Grocka, 03.10.2015. g.28.09. Seminar 19-4: Osnovna škola "Desanka Maksimović" Beograd, 26.09.2015. g.27.08. Seminar 19-3: Osnovna škola "Đura Daničić" Novi Sad, 25.08.2015. g.21.01. Seminar 19-1: Osnovna škola "Pavle Savić" Beograd, 19.01.2015. g.09.02. Seminar 24-14: OŠ "Đorđe Natošević" Novi Sad, 8.02.2014.g.23.12. Seminar 24-13: Muzička škola "Petar Krančević" Sremska Mitrovica, 22.12.201311.11. Seminar 24-11: Muzička škola "Petar Krančević" Sremska Mitrovica, 08.11.2013. g.13.10. Seminar 24-9; OŠ "Jelena Ćetković" Beograd, 12.10.2013. g.27.05. Seminar 24-7: RCS Kragujevac, za zaposlene iz osnovnih i srednjih škola, 26.05.2013.g.20.05. Seminar 24-6: OŠ "Cvetin Brkić" Glušci, za zaposlene iz svih osnovnih škola sa područja Opštine Bogatić18.03. Seminar 24-5: Za učesnike iz osnovnih i iz srednje škole Opštine Krupanj, 17.03.2013.g.11.03. Seminar 24-4: Za učesnike iz smederevskih osnovnih i srednjih škola, Regionalni centar Smederevo, 10.03.2013. g.

Seminar 24-6: OŠ "Cvetin Brkić" Glušci, za zaposlene iz svih osnovnih škola sa područja Opštine Bogatić

1. UPITNIK ZAVODA

Sistem procene (učesnik može odabrati): Potpuno se slažem - ocena 4; Uglavnom se slažem - ocena 3; Delimično se slažem - ocena 2; Uglavnom se ne slažem - ocena 1; Uopšte se ne slažem - ocena 0

1.1. Tvrdnje i prosečne vrednosti ocena

1. Definisani ciljevi seminara su ostvareni ...3.93
2. Teme/sadržaji predviđeni programom su realizovani... 3.90
3. Metode, tehnike i oblici rada primenjeni na seminaru obezbeđuju učenje učesnika ...3.80
4. U realizaciji seminara uzimaju se u obzir prethodna znanja i iskustva učesnika...3.73
5. Seminar je održan prema predviđenoj satnici ...3.97
6. Pohađanje ovog seminara pomoći će mi da unapredim sopstveni rad...3.83
7. Način izlaganja voditelja je jasan i razumljiv...4.00
8. Voditelji seminara daju povratne informacije na pitanja učesnika ... 3.93
9. Uslovi za rad (prostor, tehnička podrška) su omogućili uspešnu realizaciju seminara...3.93
10. Celokupna organizacija je doprinela uspešnoj realizaciji seminara... 3.97
Prosečna ocena za seminar: 3.90


1.2. DODATNA ZAPAŽANJA I PREDLOZI UČESNIKA
• Malo vremena da bi bilo rečeno sve što je moglo biti rečeno.
• Tema-pun pogodak. Nedovoljno vremena za razmenu mišljenja.
• Predloga nemam, a zapažanja su pozitivna jer smo dobili odgovore na naše probleme koje smo imali u dosadašnjem profesionalom radu.
• Seminar predugo traje. Može se sve ovo realizovati za kraće vreme. Korisno bi bilo da se više bavimo konkretnim problemima - situacijama i rešavanjem istih. Smatram da je seminar potrebniji roditeljima.
• Seminar je višestruko koristan, jer se analizom konkretnih problema stiče znanje za rešavanje konkretnih situacija.
• Primeri su iz školske prakse prepoznatljivi. Pomoćiće mi da sa više znanja i samopouzdanja uđem u rešavanje i realizaciju pomoći detetu, posebno sa "teškim" roditeljima.
• Kvalitetan seminar, odlično realizovan.
• Konačno konkretna rešenja za postojeće probleme. Hvala na savetima, pomoćiće mi !
• Odlični ste!
• Preko potreban, životni problem!
• Seminar je odličan. Nemam zamerki.
• Zanimljiv, interesantan.
• Voditelji jasno, zanimljivo i konkretno vode seminar.


1.3. ZAPAŽANJA O REALIZOVANOM SEMINARU
(Mišljenja realizatora programa iz izveštaja dostavljenog Zavodu)
a. Šta su, po vašem mišljenju, dobre strane seminara koji ste realizovali?
Veoma sadržajno i kvalitetno učešće najvećeg broja učesnika u analizi i traženju rešenja za problemske situacije vezane za rad sa učenicima i njihovim roditeljima kao bitan pokazatelj kvaliteta odabranih sadržaja i načina realizacije i, naravno, zadovoljstva učesnika.

b. Navedite probleme i teškoće u realizaciji vašeg seminara (ako su postojali)
Škola-neposredni organizator seminara svojski se potrudila da se svi eventualni problemi i teškoće preduprede.
2. EVALUACIONA LISTA AUTORA

2.1. Značajnost sadržaja programa za lični razvoj i jačanje profesionalnih kompetencija učesnika (skala školskih ocena):
• Adolescencija.. 4.60
• Specifični stilovi kontakta u porodici.. 4.83
• Rad sa adolescentima .... 4.83
• Rad sa roditeljima... 4.80

2.2. Ocena uspešnosti realizacije seminara
• RAD VODITELJA... 4.90
• ORGANIZACIJA SEMINARA... 4.87
• MATERIJALI ZA UČESNIKE... 4.73
• ATMOSFERA U GRUPI TOKOM SEMINARA... 4.83
Ukupna ocena za seminar.... 4.83 (nije srednja vrednost prethodnih ocena)

2.3. Poruke u vezi sa seminarom
• Kada bi svaki seminar izgledao i zvučao kao ovaj, bilo bi zabavno prisustvovati, ali većina je drugačija i svodi se samo na puko sakupljanje bodova.
• Budite pozitivni kao do sada.
• Svaki komentar je suvišan, komentari su najpozitivniji.
• Odličan odnos sa kolegama!!! Prirodnost u nastupu!!!
• Seminar je zaista odličan. Zaista nemam komentara. Samo tako!
• Bilo je sjajno družiti se sa Vama, kao i uvek do sada!!!
• Odličan seminar. Konkretni problemi – konkretna rešenja. Kvalitetni saveti i uputstva za rad i razgovor sa decom i roditeljima. Hvala! 
• Samo tako i dalje nastavite.
• Komentari su pozitivni u svakom smislu.
• Prijatna atmosfera za rad doprinosi učesnicima da slobodno diskutuju o problemima sa kojima se sreću u praksi. Analizirane su konkretne školske situacije.
• Više primera iz vaše prakse.
• Mislim da se ovaj seminar može realizovati za znatno kraće vreme. Moglo se više pažnje posvetiti konkretnim situacijama – problemima. Smatram da je ovaj seminar možda potrebiji roditeljima.
• Predloga nemam, a komentar za ceo seminar je apsolutno pozitivan, jer smo dobijali povratne informacije koje će nam poslužiti u daljem profesionalnom radu.
• Tema je veoma aktuelna, probleme kao razredne starešine imamo svakodnevno. Bilo bi veoma dobro da seminar traje dva dana i da imamo više primera iz prakse.. Super ste – kao i do sada što ste bili.
• Izuzetno korisna kategorizacija porodice.
• Bilo bi dobro da ova fenomenalna trojka još dosta godina pleni učesnike seminara svojom umetnošću.