Udruženje za podršku vaspitanju
i obrazovanju Šabac

Programi stalnog stručnog usavršavanja
koji se ostvaruju izvođenjem obuke i organizovanjem stručnih skupova,
odobreni od strane Zavoda za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja.



Izdvojili smo izjavu

Ako osećate potrebu da
svoj posao ili funkciju,
vezane za vaspitanje i
obrazovanje, obavljate bolje
i uz profesionalnu podršku,
upoznajte se sa našim rezultatima
i mogućnostima koje nudimo!

O realizaciji - Osnovna škola, Adolescent

30.10. Seminar 16-8: Osnovna škola "Dositej Obradović" Irig, 29.10.2017.g.22.10. Seminar 16-7: Osnovna škola "Zaga Malivuk" Beograd, 21.10.2017. g.05.06. Seminar 16-5: Osnovna škola "Dositej obradović" Smederevo, 03.06.2017. g.27.03. Seminar 16-3: Osnovna škola "Milica Stojadinović Srpkinja" Vrdnik, 25.03.2017.g.01.11. Seminar 16-2: RCSU Smederevo, 29.10.2016.g.11.09. Seminar 16-1: Osnovna škola "Mika Mitrović" Bogatić, 04.09.2016.g.19.04. Seminar 19-16: Osnovna škola "Grabovac", 17.04.2016. g.23.03. Seminar 19-15: Osnovna škola "Sveti Sava" Vrčin, 20.03.2016. g.23.03. Seminar 19-14: Osnovna škola "Sveti Sava" Vrčin, 19.03.2016. g.26.01. Seminar 19-11: Osnovna škola "Jovan Jovanović Zmaj" Obrenovac, 24.01.2016.g.18.01. Seminar 19-10: Osnovna škola "Branko Radičević" Maradik, 17.01.2016. g.29.12. Seminar 19-7: Osnovna škola "Milivoj Petković Fećko" Platičevo, 28.12.2015. g05.10. Seminar 19-6; Osnovna škola "Ilija Garašanin" Grocka, 04.10.2015. g.05.10. Seminar 19-5: Osnovna muzička škola Grocka, 03.10.2015. g.28.09. Seminar 19-4: Osnovna škola "Desanka Maksimović" Beograd, 26.09.2015. g.27.08. Seminar 19-3: Osnovna škola "Đura Daničić" Novi Sad, 25.08.2015. g.21.01. Seminar 19-1: Osnovna škola "Pavle Savić" Beograd, 19.01.2015. g.09.02. Seminar 24-14: OŠ "Đorđe Natošević" Novi Sad, 8.02.2014.g.23.12. Seminar 24-13: Muzička škola "Petar Krančević" Sremska Mitrovica, 22.12.201311.11. Seminar 24-11: Muzička škola "Petar Krančević" Sremska Mitrovica, 08.11.2013. g.13.10. Seminar 24-9; OŠ "Jelena Ćetković" Beograd, 12.10.2013. g.27.05. Seminar 24-7: RCS Kragujevac, za zaposlene iz osnovnih i srednjih škola, 26.05.2013.g.20.05. Seminar 24-6: OŠ "Cvetin Brkić" Glušci, za zaposlene iz svih osnovnih škola sa područja Opštine Bogatić18.03. Seminar 24-5: Za učesnike iz osnovnih i iz srednje škole Opštine Krupanj, 17.03.2013.g.11.03. Seminar 24-4: Za učesnike iz smederevskih osnovnih i srednjih škola, Regionalni centar Smederevo, 10.03.2013. g.

Seminar 16-8: Osnovna škola "Dositej Obradović" Irig, 29.10.2017.g.

b]1. UPITNIK ZAVODA
Sistem procene (učesnik može odabrati): Potpuno se slažem - ocena 4; Uglavnom se slažem - ocena 3; Delimično se slažem - ocena 2; Uglavnom se ne slažem - ocena 1; Uopšte se ne slažem - ocena 0

1.1. Tvrdnje i prosečne vrednosti ocena

1. Teme/sadržaji predviđeni programom su realizovani .....................3.96
2. Način rada na obuci obezbeđuje učenje i stručno usavršavanje učesnika.3.92
3. U realizaciji obuke uzimaju se u obzir prethodna znanja i iskustva
učesnika .............................3.92
4. Obuka je održana prema predviđenoj satnici.................................4.00
5. Pohađanje ove obuke pomoći će mi da unapredim sopstveni rad......3.96
6. Realizatori dobro poznaju oblast na koju se program odnosi...... 4.00
7. Realizatori aktivno komuniciraju sa učesnicima i daju im povratne informacije o radu i produktima njihovog rada............. 4.00
8. Realizatori podstiču sticanje znanja učesnika i daju odgovore na njihova pitanja............................... 4.00
9. Uslovi za rad (prostor, tehnička podrška) su omogućili uspešnu realizaciju obuke.................................3.96
10. Celokupna organizacija je doprinela uspešnoj realizaciji obuke......3.97

(Srednja ocena za prethodnih 10 tvrdnji: 3.97)

11. Informacije o obuci sam dobila/o:
a) iz Kataloga................. 0
b) od kolega............ 7
v) od ustanove u kojoj radim.....17
g) od centra za stručno usavršavanje.....1
d) od školske uprave................... 1
đ) na neki drugi način ........................0

12. Koliko je vremena, provedenog na obuci, upotrebljeno za smislene aktivnosti učenja?
a) 0% ............. 0
b) 1-19% .......... 0
v) 20-39% ........ 0
g) 40-59% ....... 1(3.85%)
d) 60-79% ....... 2(7.69%)
đ) 80-99% ........ 12(46.15%)
e) 100% ........... 11(42.31%)

13. Da li biste Vašim kolegama preporučili ovu obuku:

a) DA.......... 26 (100.00%)

b) NE.......... 0 (0.00%)

1.2. DODATNA ZAPAŽANJA I PREDLOZI UČESNIKA
• Odličan seminar, od velikog značaja za dalјi rad u prosveti, kao i za dalјe funkcionisanje u životu. Realizatori su odlični.
• Sjajno!!!
• Odličan seminar, dobri predavači!
• Stručni predavači, aktivno učešće posmatrača, primeri iz prakse.
• Izuzetno zanimlјiva tema, izlaganje i pristup neposredni, Sve pohvale!
• Odavno nisam prisustvovao tkz. "pedagoško - psihološkom" seminaru koji je primenlјiv, aktuelan i "životan" na poslu i kod kuće.
• Sve pohvale i preporuke kolegama!
• Predavač je jasan, efikasan, razumlјiv... Sjajno!
• Primenlјiv u radu sa decom.
• Lepo druženje, veoma korisno za našu praksu. Svaka čast!
• Dobra komunikacija, prijatna atmosfera.
• Seminar je doprineo razmeni iskustva.
• Primenlјiv, edukativan, poučan seminar, za svaku preporuku!
• Korisno i primenlјivo u praksi.
• Veoma koristan seminar, primena sledi u praksi uz korisne savete.
• Dobri ste i uspešni!
• Izuzetno zanimlјivo!!!
• Seminar sa dobrom energijom i razmenom znanja i iskustva. "Pitak" i teme su životne; svima će poslužiti u dalјem radu.
• Konkretni saveti, jasne instrukcije, praktični značaj.


1.3. ZAPAŽANJA O REALIZOVANOM SEMINARU
(Mišljenja realizatora programa iz izveštaja dostavljenog Zavodu)
a. Šta su, po vašem mišljenju, dobre strane seminara koji ste realizovali?
Izuzetno dobro prihvaćen način rada realizatora - korisno, razumlјivo, primenlјivo su dominantne ocene učesnika.
Vrlo visoke brojčane ocene u evaluacionim instrumentima. Više od polovine učesnika na oba instrumenta ostavili su svoje predloge i komentare.

b. Navedite probleme i teškoće u realizaciji vašeg seminara (ako su postojali)
Nije ih bilo.

2. EVALUACIONA LISTA AUTORA

2.1. Značajnost sadržaja programa za lični razvoj i jačanje profesionalnih kompetencija učesnika (skala školskih ocena):
• Adolescencija.. 4.85
• Rad sa adolescentima .... 4.96
• Specifični stilovi kontakta u porodici.. 4.92
• Rad sa roditeljima... 4.92

2.2. Ocena uspešnosti realizacije seminara
• RAD VODITELJA... 5.00
• ORGANIZACIJA SEMINARA... 5.00
• MATERIJALI ZA UČESNIKE... 4.96
• ATMOSFERA U GRUPI TOKOM SEMINARA... 4.96
Ukupna ocena za seminar.... 4.96 (nije srednja vrednost prethodnih ocena)

2.3. Poruke u vezi sa seminarom
• Pozitivna atmosfera, organizacija odlična, realizatori su odlični. Tema je od velike koriste i pomoći će mi da unapredim sopstveni rad.
• Sve pohvale za organizaciju.
• Sve pohvale za izbor tema (sadržaja) i voditelјe seminara.
• Ostanite isti što duže!
• Sjajan seminar sa konkretnim savetima.
• Nastavite tako! Sve pohvale!!!
• Pohvale!
• Veoma lepo i korisno provedeno vreme. Veliko hvala!
• Izuzetno zanimlјivo!
• Divni primeri, puno korisnih saveta.
• Samo napred.
• Bravo!
• Deluje svaka priča do suza. Često mi je žao što nisam sposobnija da mogu svakome kome treba pomognem.
• Nemam predloga ni komentara.
• Korisno i primenlјivo u praksi.
• Za svaku pohvalu! Preporučujem!
• Odličan (5)!
• Odlični ste!  Adolescencije – razdoblјe „bura i oluja“ 