Udruženje za podršku vaspitanju
i obrazovanju Šabac

Programi stalnog stručnog usavršavanja
koji se ostvaruju izvođenjem obuke i organizovanjem stručnih skupova,
odobreni od strane Zavoda za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja.



Izdvojili smo izjavu

Ako osećate potrebu da
svoj posao ili funkciju,
vezane za vaspitanje i
obrazovanje, obavljate bolje
i uz profesionalnu podršku,
upoznajte se sa našim rezultatima
i mogućnostima koje nudimo!

O realizaciji - Osnovna škola, Ne možeš sve sam

11.12. Seminar 337-18: OŠ "Triva Vitasović Lebarnik" Laćarak, 09. i 10.12.2017. g.03.10. Seminar 337-14: Osnovna škola "Vojvoda Radomir Putnik" Beograd, 30.09. i 01.10.2017. g.28.08. Seminar 337-13: Osnovna škola "Veljko Vlahović" Šangaj - Novi Sad, 26. i 27.08.2017. g.26.06. Seminar 337-12: Osnovna škola "Vladimir Rolović" Rakovica, 24. i 25.06.2017. g.12.06. Seminar 337-11: Osnovna škola "Ilija Garašanin" Grocka, 10. i 11.06.2017. g.15.05. Seminar 337-10: Osnovna škola "Ivo Lola Ribar" Begaljica, 13. i 14.05.2017. g.13.03. Seminar 337-9: Osnovna škola "Vladika Nikolaj Velimirović" Valjevo09.02. Seminar 337-7: Osnovna škola "Jovan Jovanović Zmaj" Obrenovac, 07. i 08.02.2017. g.16.01. Seminar 337-6: Regionalni centar za stručno usavršavanje Smederevo, 14. i 15.01.2017. g.13.11. Seminar 337-2: Osnovna škola "Vuk Karadžić" Novi Sad26.09. Seminar 337-1: Osnovna škola04.04. Seminar 113-18: Osnovna škola "Draževac", 02. i 03.04.2016. g.16.02. Seminar 113-17: Osnovna škola "Petar Tasić" Lešnica, 13. i 14.02.2016. g,08.02. Seminar 113-16: Osnovna škola "Radojka Lakić" Beograd, 6. i 7.02.2016. g.07.12. SEMINAR 113-13: Osnovna škola "Pavle Savić" Beograd, 5. i 6.12.2015. g.27.10. Seminar 113-12: Prva obrenovačka osnovna škola, 24. i 25.10.2015. g.27.10. Seminar 113-11: Osnovna škola "Grabovac", 22. i 23.10.2015. g.19.10. Seminar 113-10: Osnovna škola14.09. Seminar 113-9: Osnovna muzička škola Grocka, 12. i 13.09.2015. g.25.05. Seminar 113-6: Osnovna škola "Mika Mitrović" Bogatić", 23. i 24.05.2015. g.05.04. Seminar 113-5: Osnovna škola "Milivoj Petković Fećko" Platičevo, 31.03. i 1.04.2015. g09.02. Seminar 113-3: Osnovna škola "Desanka Maksimović" Beograd, 7. i 8.02.2015. g.

Seminar 337-18: OŠ "Triva Vitasović Lebarnik" Laćarak, 09. i 10.12.2017. g.

1. UPITNIK ZAVODA
Sistem procene (učesnik može odabrati): Potpuno se slažem - ocena 4; Uglavnom se slažem - ocena 3; Delimično se slažem - ocena 2; Uglavnom se ne slažem - ocena 1; Uopšte se ne slažem - ocena 0

1.1. Tvrdnje i prosečne vrednosti ocena
1. Teme/sadržaji predviđeni programom su realizovani ..................... 3.93
2. Način rada na obuci obezbeđuje učenje i stručno usavršavanje učesnika. 3.97
3. U realizaciji obuke uzimaju se u obzir prethodna znanja i iskustva
učesnika ...................... 4.00
4. Obuka je održana prema predviđenoj satnici......................... 3.97
5. Pohađanje ove obuke pomoći će mi da unapredim sopstveni rad... 3.87
6. Realizatori dobro poznaju oblast na koju se program odnosi.... 4.00
7. Realizatori aktivno komuniciraju sa učesnicima i daju im povratne informacije o radu i produktima njihovog rada....... 4.00
8. Realizatori podstiču sticanje znanja učesnika i daju odgovore na njihova pitanja...4.00
9. Uslovi za rad (prostor, tehnička podrška) su omogućili uspešnu realizaciju obuke.. 3.90
10. Celokupna organizacija je doprinela uspešnoj realizaciji obuke.. 3.97
(srednja ocena za prethodnih 10 tvrdnji 3.96)

11. Informacije o obuci sam dobila/o:
a) iz Kataloga...................0
b) od kolega..............2
v) od ustanove u kojoj radim....27
g) od centra za stručno usavršavanje....0
d) od školske uprave..................1
đ) na neki drugi način ................0

12. Koliko je vremena, provedenog na obuci, upotrebljeno za smislene aktivnosti učenja?
a) 0% ............. 0
b) 1-19% .......... 0
v) 20-39% ........ 0
g) 40-59% ....... 2(6.67%)
d) 60-79% ........ 0
đ) 80-99% ....... 18(6.00%)
e) 100% ...........10(33.33%)

13. Da li biste Vašim kolegama preporučili ovu obuku:

a) DA.......... 30 (100.00%)

b) NE........... 0 (0.00%)

1.2. Dodatna zapažanja i predlozi učesnika
• Odlično u svakom smislu. Sve pohvale za realizatore.
• Korisno, očigledni primeri.
• Konkretno, korisno, interesantno.
• Aktuelne teme i kvalitetna uputstva za rešavanje situacija.
• Gospođa Katarina je izuzetno harizmatična, neposredna i baš iz tog razloga jedna vrlo ozbilјna tema je prihvaćena na lep način, bez straha.... Hvala za lep vikend 
• Koristan seminar.
• Predavanje treba održati i roditelјima i svim ostalima.
• Znanje+harizma.
• Prijatno, aktivno, korisno.
• Vidi se iz prethodno popunjene tabele.
• Seminar je odličan! Jedan od retkih koji drži pažnju.
• Odličan seminar.
• Veoma korisna i primenlјiva obuka!
• Vrlo primenlјivo! Mnoge stvari prvi put čule!

1.3. Zapažanja o realizovanom seminaru (mišljenje voditelja dostavljeno u izveštaju Zavodu)

1.3.1. Šta su, po vašem mišljenju, dobre strane seminara koji ste realizovali?
Programski sadržaji obuke pokazali su se kao adekvatan odgovor aktuelnim potrebama većine učesnika, koji su se svojski trudili da ishodi zajedničkog rada budu na nivou njihovih očekivanja.
Ovome je veoma doprinela izuzetno prijatna i vrlo brzo uspostavlјena radna atmosfera, i ako je reč o prvom susretu zaposlenih iz ove škole sa autorsko realizatorskim timom Udruženja.

1.3.2. Navedite probleme i teškoće u realizaciji vašeg seminara (ako su postojali)
Nije ih bilo, ali je kod jednog broja učesnika uočeno da ne postoji dovolјno samopouzdanja u sopstvene snage i spremnosti za primenu ponuđenog u ostvarenju primarnog cilјa - unapređivanju sopstvenog rada.

2. EVALUACIONA LISTA AUTORA PROGRAMA

2.1. Dnevna evaluacija za prvi radni dan
2.1.1. Šta mi se svidelo
• Tema. Saradnja sa edukatorom.
• Način izlaganja. Praktični saveti.
• Jako zanimljivo, divno provedena subota.
• Sve!
• ....jer je bilo korisno i svrsishodno.
• Konkretni primeri, predavač.
• Harizma predavača, interesantna interpretacija, fleksibilnost,
• Zanimljiv način izlaganja.
• Tema.
• Sve,
• Veoma. Korisno, zanimljivo.
• Poučno, interesantno, dinamično, odlično!
• Veoma.
• Zadovoljna sam, opušteno predavanje sa mnogo informacija i primera iz prakse.
• 
• Da.
• Sve.
• Sve.
• 
• Veoma.
• Način na koji smo razgovarali.
• Da („otkačeno“)
• SVE.
• Da.
• Da.
• Sve.
• Saradnja sa predavačem.
• Svidelo mi se.
• Iskrenost, korektnost, „bez uvijanja“, primeri.

2.1.2. Šta mi se nije svidelo
• Malo pauza.

2.1.3. Šta predlažem da bi bilo bolje
• Podržavam način rada.
• Očekujem isto ovoliko zanimljiv dan.
• Samo ovako nastavite!
• Nemam predlog.
• Bar još jedna puza više.
• Bilo je dovoljno dobro.


2.2. Značajnost sadržaja programa za lični razvoj i jačanje profesionalnih kompetencija učesnika (skala školskih ocena)
• Unutrašnja mreža podrške.. 4.87
• Snage zajednice i spoljašnja mreža podrške.... 4.87
• Vežbanje: Primena modela podrške u realnim situacijama..... 4.87

2.3. Ocena uspešnosti realizacije seminara

• RAD VODITELJA... 5.00
• ORGANIZACIJA SEMINARA... 5.00
• MATERIJALI ZA UČESNIKE... 5.00
• ATMOSFERA U GRUPI TOKOM SEMINARA... 4.97
UKUPNA OCENA ZA SEMINAR.... 4.97 (nije srednja vrednost prethodnih ocena)

2.4. Predlozi i komentari učesnika
• Veoma korisna i primenlјiva obuka! Predavač veoma zanimlјivo iznosi iskustvo!
• Samo tako nastavite.
• Napravite neki seminar“Stres kod prosvetnih radnika i kako ga prevazići“.
• Razumlјivo, zanimlјivo, primenlјivo! Hvala Vam za divno provedeno vreme!!!
• Dožite nam ponovo!
• 
• Hvala!
• 
• Spontanost i neposrednost, stručnost... Sjajni ste!