Udruženje za podršku vaspitanju
i obrazovanju Šabac

Programi stalnog stručnog usavršavanja
koji se ostvaruju izvođenjem obuke i organizovanjem stručnih skupova,
odobreni od strane Zavoda za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja.



Izdvojili smo izjavu

Ako osećate potrebu da
svoj posao ili funkciju,
vezane za vaspitanje i
obrazovanje, obavljate bolje
i uz profesionalnu podršku,
upoznajte se sa našim rezultatima
i mogućnostima koje nudimo!

O realizaciji - Srednja škola, Posrednik

10.05. Seminar 51-8: Muzička škola16.11. Seminar 51-7: Medicinska škola "Draginja Nikšić" Sremska Mitrovica, 14. i 15.11.2015. g.31.03. Seminar 149-14: Osnovna škola "Jelena Ćetković" Beograd, 29. i 30.03.2014.g.24.02. Seminar 149-12: Muzička škola "Petar Krančević" Sremska Mitrovica", 22. i 23.02.2014.g.13.01. Seminar 149-11: Regionalni centar Smederevo, 11. i 12.01.2014. g.09.12. Seminar 149-9: Gimnazija "Stevan Puzić" Ruma, 07. i 08.12.2013. g.28.10. Seminar 149-6: Za učesnike iz Srednje ekonomske škole iz Loznice29.04. Seminar 149-3: Za učesnike iz kruševačkih srednjih i osnovnih škola, 27. i 28.04.2013.g.01.10. Seminar 149-2: Za Posavotamnavsku srednju školu, Vladimirci, 29. i 30.09.2012.21.05. Seminar 600-8: Za Muzičku školu "Mihailo Vukdragović" i Srednju poljoprivrednu školu sa domom učenika Šabac, 19. i 20.05.2012.g.14.05. Seminar 600-7: Za Tehničku školu i Stručnu hemijsku i tekstilnu školu Šabac, 12. i 13.05.2012.g.11.04. Seminar 600-6: Za Medicinsku školu "Dr Andra Jovanović" Šabac, 9. i 10.04.2012. g.05.03. Seminar 600-4: Za Šabačku gimnaziju Šabac, Regionalni centar Šabac, 03. i 04.03.2012.g.

Seminar 51-8: Muzička škola

]1. UPITNIK ZAVODA
Sistem procene (učesnik može odabrati): Potpuno se slažem - ocena 4; Uglavnom se slažem - ocena 3; Delimično se slažem - ocena 2; Uglavnom se ne slažem - ocena 1; Uopšte se ne slažem - ocena 0

1.1. Tvrdnje i prosečne vrednosti ocena

1. Teme/sadržaji predviđeni programom su realizovani .........................3.93
2. Način rada na obuci obezbeđuje učenje i stručno usavršavanje učesnika .......3.83
3. U realizaciji obuke uzimaju se u obzir prethodna znanja i iskustva
učesnika ................................3.76
4. Obuka je održana prema predviđenoj satnici....................................4.00
5. Pohađanje ove obuke pomoći će mi da unapredim sopstveni rad..........3.79
6. Realizatori dobro poznaju oblast na koju se program odnosi........... 4.00
7. Realizatori aktivno komuniciraju sa učesnicima i daju im povratne informacije o radu i produktima njihovog rada.................................... 4.00
8. Realizatori podstiču sticanje znanja učesnika i daju odgovore na njihova pitanja................................ 3.97
9. Uslovi za rad (prostor, tehnička podrška) su omogućili uspešnu realizaciju obuke.....................................4.00
10. Celokupna organizacija je doprinela uspešnoj realizaciji obuke.........3.97
(srednja ocena za prethodnih 10 tvrdnji 3.92)
11. Informacije o obuci sam dobila/o:
a) iz Kataloga................. 0
b) od kolega............ 1
v) od ustanove u kojoj radim.....22
g) od centra za stručno usavršavanje.....0
d) od školske uprave................... 6
đ) na neki drugi način ........................0

12. Koliko je vremena, provedenog na obuci, upotrebljeno za smislene aktivnosti učenja?
a) 0% ............. 0
b) 1-19% .......... 0
v) 20-39% ........ 0
g) 40-59% ....... 1(3.45%)
d) 60-79% ....... 4 (13.79%
đ) 80-99% ........ 15 (51.72%)
e) 100% ........... 10(34.48%)

13. Da li biste Vašim kolegama preporučili ovu obuku:

a) DA.......... 28 (96.55%)

b) NE.......... 1 (3.45%)

1.2. Dodatna zapažanja i predlozi učesnika
• Идите у све школе и научите људе!
• Одлично одрађен семинар. Било је право задовољство.
• Семинар је стручно и искусно вођен. Заинтересована сам да присуствујем убудуће другом семинару у рреализацији истих извођача.
• Веома користан семинар (као и претходни) који бих топло препоручила свим колегама!
• Кроз разне примере из праксе, као и кроз учешће у радионицама у ова два дана отклоњене су нам све недоумице, исправљене грешке и , што је најважније, дата потврда за добро расуђивање и понашање у конфликтним ситуацијама.
• Због теме која је интересантна и примењује се у свакодневном животу. На семинару је успешно обрађена.
• Корисно у свакодневном животу.
• Све похвале!
• Супер сте.

1.3. Zapažanja o realizovanom seminaru (mišljenje voditelja dostavljeno u izveštaju Zavodu)

1.3.1. Šta su, po vašem mišljenju, dobre strane seminara koji ste realizovali?
Од почетка до краја искрено и добро расположење за заједнички рад, који је као и увек до сада ( шеста обука реализаторског тима са запосленим из ове школе) имао исходе који су у потпуности задовољавали очекивања скоро свих учесника.

1.3.2. Navedite probleme i teškoće u realizaciji vašeg seminara (ako su postojali)

Није их било, али је заиста штета што две особе нису искористиле прилику да сопственим учешћем (предлозима, захтевима) одговоре на позив реализатора са почетка семинара да «не седе на сопственим потребама», и да тако елиминишу било какву могућност да оду незадовољни са ове обуке.

2. EVALUACIONA LISTA AUTORA PROGRAMA

2.1. Dnevna evaluacija za prvi radni dan

2.1.1. Šta mi se svidelo
• Sve
• Odnos predavača i učesnika. Saradnja i učestvovanje učesnika u seminaru. Rešavanje konflikata i način obrade teme samog seminara.
• Sve. Ljudi, odlični ste, mnogo sam od vas naučila. 
• Sve. Atmosfera, tema, način izlaganja, jako zanimljivo.
• Neposrednost, što govorite jezikom nas koji nimo psiholozi i kroz primere.
• Živahnost izlaganja.
• Način predavanja (izlaganja) i kao uvek primena naučenog u praksi.
• Pozitivna atmosfera; interesantna izlaganja.
• Izlaganje predavača. Primeri iz prakse koje su davali. Dinamično i zanimljivo predavanje.
• Jasno, opušteno.
• Apsolutno sve.
• Da budem ovde sa vama! 
• Što nam tako dobro ide. 
• U potpunosti.
• Sve.
• Da.
• Uglavnom mi se sve svidelo.
• Jasno i kratko!
• Sve je u roku.
• Da.
• Da.
• Sve 
• Tema i način prezentovanja.
• Da.
• Da.
• Interaktivan razgovor.

2.1.2. Šta mi se nije svidelo
• Što sam bila pospana! 

2.1.3. Šta predlažem da bi bilo bolje
• Da tako nastavite. Sve pohvale.
• Samo ovako nastavite.
• Video materijale.
• Konkretne primere.
• Nastavak u istom tempu.
• Da legnem ranije! 
• Da svi dođemo otvoreni za nova znanja.
• Ne mora bolje!
• Više komunikacije sa učesnicima.
• Isto!
• Isto.
• Više testova.

2.2. Značajnost sadržaja programa za lični razvoj i jačanje profesionalnih kompetencija učesnika (skala školskih ocena)

• Identifikacija najčešćih konfliktnih situacija koje se dešavaju učenicima... 4.79
• Šta treba znati o konfliktima i kako reagujemo na konflikte u školi...
4.86
• Od čega da pođemo da bi shvatili suštinu problema i na koji način posredovati da se dođe do pravog rešenja.. 4.86
• Šta znamo, a šta bi morali znati o medijaciji kao najpogodnijem načinu posredovanja u konfliktima učenika.. 4.90
• Primeri posredovanja u konkretnim i realnim konfliktnim situacijama učenika .. 4.97
• Situacije kada ne razmišljamo o posredovanju – primarne reakcije za konkretne primere i aktivnosti posle seminara i Aktivnosti posle seminara 4.90

2.3. Ocena uspešnosti realizacije seminara
• RAD VODITELJA... 5.00
• ORGANIZACIJA SEMINARA... 5.00
• MATERIJALI ZA UČESNIKE... 4.97
• ATMOSFERA U GRUPI TOKOM SEMINARA... 5.00
VAŠA PROSEČNA OCENA ZA SEMINAR U CELINI.... 5.00 (nije srednja vrednost prethodnih ocena)

2.4. Predlozi i komentari učesnika
• Da tako nastavite. Sve pohvale.
• Samo ovako nastavite.
• Video materijale.
• Konkretne primere.
• Nastavak u istom tempu.
• Da legnem ranije! 
• Da svi dođemo otvoreni za nova znanja.
• Ne mora bolje!
• Više komunikacije sa učesnicima.
• Isto!
• Isto.
• Više testova.